۱۳۹۴-۰۴-۲۶

پوشاندن لباس تعصب و توهم به تن مجموعه عرفان حلقه

پوشاندن لباس تعصب و توهم به تن مجموعه عرفان حلقه
به کار بردن الفاظی چون «حضرت» برای محمد علی طاهری
رویه تخریبی جریان هایی مثل موسسه بهداشت معنوي با رد پای بازجویانی چون رحیمی، مظاهری سیف، محرابی، انهاری و ... که خط قرمز ها و حساسیت های جمهوری اسلامی ایران، و باورهای عمومی جامعه را برای به کار گرفتن علیه عرفان حلقه خوب می شناسند، چندی است شکل جدیدی به خود گرفته.
به تازگی در فضای مجازی ادبیاتی رواج داده شده که با آموزه های عرفان حلقه در تضاد است و به شکلی هوشمندانه با ظاهرحمایت از این مجموعه، اقدام به تخریب می کند: به کار بردن الفاظی چون «حضرت» برای محمد علی طاهری، که سعی در دادن تقدس به او دارد.
دادن القاب مذهبي به یک متفکر و اندیشمند، و مطرح کردن اینکه او جایگاهی بالاتر از امام زمان دارد، نه در منطق عرفان حلقه جایی دارد و نه در منطق هر جمعی که به قانون و عرف و شریعت اسلام احترام می گذارند و تابع نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی ایران هستند.
تلاش برای ساختن چهره ای سیاسی از محمد علی طاهری و شاگردانش امروز جایش را به ساختن چهره ای متعصب و خطرناک به لحاظ عقیدتی از شاگردان او داده است.
خلاقیت های این جمع معاند با مجموعه عرفان کیهانی برای تثبیت نظر خود در قوه قضاییه، روندی است که هر روز چهره ای نو می یابد.
برای تبرئه و آزادی محمد علی طاهری که هر روز با دسیسه ای نو به برای زدن انگ فساد فی الارض به او تلاش می شود، به این کمپین بپیوندید.
# سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
# استاد_محمد_علي_طاهري
# انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
# سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر