۱۳۹۴-۰۴-۱۲

گردهمایی فعالان مدافع حقوق بشر مقابل کنسول‌گری ایران در فرانکفورت

گردهمایی فعالان مدافع حقوق بشر مقابل کنسول‌گری ایران در فرانکفورت
روز چهارشنبه ۱۰ تیر۱۳۹۴برابر با ۱ جولای ۲۰۱۵، جمعی از فعالین مستقل مدافع حقوق‌بشر به همراه تعدادی از شاگردان محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه، در برابر کنسولگری ایران در فرانکفورت آلمان گردهم آمدند.
به نقل قول خبرگزاری سحام نیوز





بنا به گزارش ارسالی به «سحام»، این فعالان با طرح شعار «آزادی برای همه زندانیان عقیدتی و سیاسی در ایران» گردهم آمدند و به نقض حقوق انسان‌ها در زندان‌های ایران اعتراض کردند.

در این گردهمایی، نمایندگانی از جامعه خلق در معرض تهدید(STP)، انجمن بین‌المللی حقوق بشر(ISHR)، موسسه کرامت(EV)، سازمان بین‌المللی برای حفاظت از حقوق بشر در ایران(IOPHRI)، فدراسیون انجمن‌های کردستان در آلمان و ایران(KOMKAR) حضور داشتند.
حاضران با دادن شعارهایی نظیر «نه به اعدام، نه به شکنجه و تفتیش عقاید» و «محمدعلی طاهری را آزاد کنید»، خواستار آزادی بی‌ قید و شرط محمدعلی طاهری و شاگردان وی، «محمدصدیق کبودوند» و دیگر زندانیان عقیدتی و سیاسی در بند شدند.
حاضران در پایان این مراسم با قرائت بیانیه‌ای از عموم دولت‌ها، ملت‌ها، مجامع و مراکز رسمی حقوق بشر درخواست کردند تا با فرستادن کمیته‌هایی به ایران، با زندانیان بی‌گناه عقیدتی و سیاسی، ملاقات حضورى داشته تا از وضعیت زندانیان در زندان‌های جمهوری اسلامی باخبر شوند.

منبع خبر : خبرگزاری سحام نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر