۱۳۹۴-۰۴-۰۸

متن نامه در خواست کمک کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری از مسوولین نظام

متن نامه در خواست کمک کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری از مسوولین نظام
بسمه تعالی
نظر کن در احــــــوال زندانیــــان
که ممـــکن بود بیگنه در میـــــان
جناب آقای آیت الله خامنه ای
مقام معظم رهبری
سلام
هوش و نبوغ ایرانی ها در سراسر تاریخ همیشه زبانزد مردم دنیا بوده است و همانطور که مستحضر هستید اندیشمندان این سرزمین در گستره علم و معرفت جزو اولین ها یا بهترین ها بوده اند.
امروز نیز نخبگان این سرزمین با همه کاستی ها یا سختی ها مسیر خود را پیش می برند و در این رهگذر شناخت و توجه به آن ها توسط مسوولین نظام بر افتخارات ملی کشور می افزاید نه بر نا امنی ها.
در این بین یکی از محققان کشور که دستاوردهایش در مجامع علمی و فکری دنیا مورد توجه قرار گرفته است، متاسفانه در کشور خودمان به سوء تعبیرهایی در مورد فعالیت هایش دچار شده است.
محمد علی طاهری
بنیانگذار طب های مکمل ایرانی به اسم فرادرمانی و سایمنتولوژی، که دستاوردهای مستند این روش های درمانی به اثبات رسیده تا جایی که توجه مجامع علمی دنیا را به خود جلب کرده است.
در ذیل برای آشنایی بیشتر به نمونه هایی از این استقبال ها اشاره می شود:
۱ ـ دکترای افتخاری از دانشگاه طب سنتی ارمنستان
۲ـ دکترای افتخاری از آکادمی اکو انرژی جمهوری آذربایجان
۳ـدومین دکترای افتخاری از آکادمی اکو انرژی جمهوری آذربایجان
۴ـنشان OFFICER از کاخ سلطنتی پایتخت اروپا
۵ـ مدال طلای اداره ثبت اختراعات و نوآوری های پژوهشی فدراسیون روسیه در نمایشگاه بین المللی INNOVA بروکسل
۶ـ مدال طلای وزارت آموزش و تحقیقات رومانی در نمایشگاه بین المللی INNOVA بروکسل
۷ـ مدال طلای نمایشگاه بین المللی INNOVA بروکسل
۸ـ مدرک تائیدیه رسمی "International Medical Forum" مسکو در خصوص روش سایمنتولوژی
۹ـمدرک تائیدیه رسمی "International Medical Forum" مسکو در خصوص روش فرادرمانی
۱۰ـ مدرک تائیدیه رسمی "International Medical Forum" مسکو در خصوص روش های جدید آموزشی در زمینه پزشکی
۱۱ـ مدال طلای مسابقات بین المللی مخترعین و مبتکرین نابغه در کشور کره برای بنیانگذاری طب مکمل فرادرمانی
۱۲ـ مدال طلای مسابقات بین المللی مخترعین و مبتکرین نابغه در کشور کره برای بنیانگذاری طب مکمل سایمنتولوژی
۱۳ـ کاپ ادیسون مسابقات بین المللی مخترعین و مبتکرین نابغه در کشور کره برای بنیانگذاری طب های مکمل سایمنتولوژی و فرادرمانی
۱۴ـ کاپ انجمن نوآوران آسیا مسابقات بین المللی مخترعین و مبتکرین نابغه در کشور کره
که این ها تنها چکیده ای از تاثیر نظریات او بر مجامع علمی است.
نامبرده با تاسیس «موسسه فرهنگی هنری عرفان حلقه»، تحت مجوز وزارت ارشاد اسلامی و ثبت نام رسمی از متقاضیان و علاقمندان با دریافت مدرک شناسایی، عکس و مبلغ مشخصی به عنوان شهریه که با رضایت آن ها پرداخت می شد، فعالیت هایش را به طور شفاف و قانونی در کشور پیش برد و هیچ تخطی قانونی ای در فعالیت های وی لحاظ نشد.
وی نظریات علمی و عرفانی خود را که همگی در مورد افزایش کیفیت زندگی بوده است را با گشاده دستی در اختیار ایرانی های مشتاق گذاشت، و کلاس های وی نه تنها علنی بوده است بلکه از تمام آن ها فیلم برداری شد تا بستر برای سوء تفاهمات به حداقل برسد.
اتهامات و سوتفاهمات
با همه این ها نگرانی هایی در خصوص نیت فعالیت های ایشان به تصمیم گیران نظام منتقل شد که به برداشت چهره ای غیر واقعی از او منجر شد.
فرقه گرایی( به معنی ایجاد بدعت در دین) در هیچ کدام از ابعاد فعالیت های ایشان چه به لحاظ محتوای ارایه شده و چه به لحاظ نحوه ارایه که علنی و قانونی بوده است نمی گنجد. تفکرات او همانطور که در دفاعیتش نیز آمده برپایه قبول اصول دین، فروع دین “خاتمیت پیامبر اسلام” است.
اما به کار بردن این کلمه بدون توجه به تطابق آن با آنچه رخ داده سوتفاهمات گسترده ای را به خصوص توسط رسانه ها دامن زده است. سوتفاهی که حتی قوه محترم قضاییه را نیز متاثر کرده است.
مستحضر هستید که وقتی صحبت از مباحث معرفتی به میان می آید، به دلیل حساسیت و اهمیت موضوع، چقدر راه برای سوء تعبیر باز است. از مسوولین تیزهوش نظام انتظار می رود، با اشرافی که به این نوع مباحت دارند، مرز باریک بین حقیقت و گمراهی را از مرجع اصلی یعنی نگاه به دستاوردها و رویه رفتاری ایشان استنباط کنند و نه از مناقشاتی که بر سر افکار ایشان با تعبیرهای شخصی و پر ابهام در خصوص وی در گرفته است؛ استدلال های منعکس شده در رسانه ها که نشان بر عدم اشراف گویندگان آن بر مبحث دارند، و با همان استنادات به قوه محترم قضاییه القاء شده که ایشان خطری سیاسی یا امنیتی برای کشور محسوب می شود.
بر اثر همین سوء تفاهمات ایشان از سال ۸۹ به پنج سال زندان محکوم شده است و در حالی که سال آخر محکومیت خود را می گذراند، برای وی پرونده جدیدی با اتهام فساد فی الارض نیز گشوده شده است که به گفته وکیل پرونده در این دادگاه برای وی حکم اعدام صادر شده اما هنوز ابلاغ نشده است.
این خبر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز منعکس شد و با وجود اینکه خبرگزاری قوه قضاییه شامگاه ۳۰ خرداد از قول منبع آگاه به طرز مبهمی آن را تکذیب کرد، افکار عمومی هنوز در خصوص وضعیت پرونده ایشان اقناع نشده است. چرا که هنوز مسوولین قوه قضاییه توضیح شفافی در خصوص نتیجه دادگاه ارایه نداده اند.
استداعای تامل و رسیدگی بر پرونده ای که به بیراهه رفته
پاسداشت از سرمایه های فکری کشور که به جای فعالیت در کشورهای بیگانه به حضور و خدمت به کشور التزام داشته اند توقعی است که از مسوولین دلسوز نظام می رود.
این محقق با طب مکملی که ارایه داده است جان بسیاری را از مرگ حتمی به گواه پرونده پزشکی نجات داده است. مستنداتی که بخشی از آن ها در نشریه سازمان نظام پزشکی کشور در چندین نوبت به چاپ رسیده و پزشک معالج در آن به کارایی این طب مکمل گواه داده است.
از شما به عنوان مسوول نظام مقدس جمهوری اسلامی که عدالت و مقابله با ظلم سرلوحه آن است و ما نیز به آن ایمان داریم، تقاضا داریم بر روی پرونده محمد علی طاهری تامل کنید، تا سرمایه های فکری کشورمان، که مایه افتخار و سربلندی نام ایران در تمام دنیا می تواند باشد، صرفا به دلیل سوء تفاهمات رخ داده شده، به بیراهه نرود.
امید داریم تا هم صدا با شما بتوانیم ازجنجالی که علاوه بر خطر جانی برای یک محقق، وجهه نظام را نیز نشانه رفته فارغ شویم تایک بیگناه به آغوش خانواده خود و مردم آگاه و هشیار کشورمان برگردد.
به قول سعدی شاعر نامدار:
نخواهد که بیند خردمند ریش
نه بر عضو مردم نه بر عضو خویش
با احترام و تشکر پیشاپیش از حسن توجه شما
کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری
رونوشت به :
جناب آقای صادق لاريجانى رئيس قوه قضائيه
جناب آقای حسن روحانی رییس جمهور
جناب آقای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی
و آقایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی:
جناب آقای على مطهرى نماينده مجلس شورای اسلامی
جناب آٌقای دكتر پزشكيان نماينده مجلس شورای اسلامی
جناب آقای محمدعلى پورمختار نماينده مجلس شورای اسلامی
جناب آقای حميد رسايى نماينده مجلس شورای اسلامی
جنای آقای حسين آذين نماينده مجلس شورای اسلامی
جناب آقای مصطفى افضلى فرد نماينده مجلس شورای اسلامی
جناب آقای داوود محمدى نماينده مجلس شورای اسلامی
وآقایان علما:
آیت الله حسين وحيد خراسانى
آیت الله موسوى اردبيلى
آیت الله نورى همدانى
آیت الله مكارم شيرازى
آیت الله على سيستانى
آیت الله جوادى آملى
آیت الله مظاهرى اصفهانى
آیت الله على محمد دستغيب
آیت الله صانعى
آیت الله بيات زنجانى
آیت الله حسينى شاهرودى.
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر