۱۳۹۴-۰۳-۲۲

تایید حکم حبس و شلاق یکی از مربیان عرفان حلقه

تایید حکم حبس و شلاق یکی از مربیان عرفان حلقه
به نقل قول حلقه نیوز
حکم حبس و شلاق معصومه ضیاء، فعال حقوق بشر و از مربیان عرفان حلقه در دادگاه تجدید نظر تایید شد.
به گزارش خبرنگار حلقه نیوز، معصومه ضیاء فعال حقوق بشر و از مربیان عرفان حلقه که پیشتر نیز سابقه بازداشت به علت شرکت در تجمع اعتراض آمیز زنان در میدان هفت تیر در تاریخ ۲۲ خرداد سال ۸۵ را نیز داشت و با اتهام واهی تبلیغ علیه نظام به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود، اینبار نیز به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمع غیرقانونی، به دلیل فعالیت در زمینه مکتب معرفتی عرفان حلقه، برای گذراندن دوران محکومیت خود به زندان اوین باز می گردد.
لازم به ذکر است معصومه ضیاء که در جریان تجمع هوادارن گروه عرفان حلقه در مقابل دادگاه انقلاب بازداشت شده و تحت بازجویی و تفهیم اتهام قرار گرفته بود در تاریخ 18 بهمن سال گذشته با حضور در دادگاه انقلاب در جلسه ای غیر علنی توسط قاضی احمدزاده به یک سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق محکوم شد.معصومه ضیا با اعتراض به این حکم خواستار رعایت عدالت در رابطه با پرونده اش شده بود که در نهایت روز دوشنبه حکم نهایی وی به وکیلش وحید مشکانی اعلام شد و او به یک سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد.
یک منبع مطلع به گزارشگر حلقه نیوز گفت احکام برخی دیگر از مربیان عرفان حلقه در دادگاه تجدید نظر تأیید شده است که از جمله یک سال حبس برای خانم لیلا جماعت و ۵ سال حبس برای آقای تاجیک می‌باشد.
برخی مربیان دیگر عرفان حلقه که طی چهارسال گذشته دستگیر و با قرار وثیقه، موقتا آزاد بودند نیز موعد دادگاهشان فرا رسیده و برخی از پرونده های آنها در حال تجدید نظر می باشد.
گفتنی است محمد علی طاهری در اردیبهشت ۱۳۹۰، به اتهام افساد فی الارض، کسب مال نامشروع، تماس با دست زن نامحرم و اتهامات واهی دیگر، برای سومین بار دستگیر و روانه زندان اوین شد. او تمام مدت محکومیت خود را در سلول انفرادی گذرانده بود و پس از یازده بار اعتصاب غذا، در آذرماه ۱۳۹۳، به مکان نامعلومی، خارج از زندان اوین منتقل شده بود. پس از انتقال وی، به خارج از زندان اوین، اخباری مبنی بر از دست رفتن وی به گوش رسید و شاگردان او با تجمع روبروی دادگاه انقلابخواستار ملاقات با وی شدند.
منبع خبر : خبرنگار حلقه نیوز
http://www.halghehnews.com/news/interuniversalism/%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%DA%A9%D9%85-%D8%AD%D8%A8%D8%B3-%D9%88-%D8%B4%D9%84%D8%A7%D9%82-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%86/
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#طاهري#بازداشت#حلقه#عرفان#کيهاني#طب_مکمل
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر