۱۳۹۴-۰۳-۳۱

نگرانی برای جان محمد علی طاهری


نگرانی ها برای جان ‫#‏محمدعلی_طاهری‬ شدت گرفت:
تایید ضمنی حکم ‫#‏اعدام‬ محمد علی طاهری توسط خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی
به گزارش عرفان حلقه به نقل از صفحه کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری، خبرگزاری خانه ملت رسانه رسمی مجلس شورای اسلامی ایران طی خبر با تایید ضمنی صادر شدن حکم اعدام برای محمدعلی طاهری پیشاپیش از قول رییس کمیسون فرهنگی مجلس از این حکم حمایت کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، مدعی شده است که از آنجایی که جریانات عرفانی، بنیان خانواده ها را هدف گرفته و آنها را از هم می پاشند باید سریعا تعیین تکلیف شده و مجازات شوند و این حکم باید خیلی پیش‌تر از اینها صادر می شد تا این همه جوان به دام این جریان “انحرافی – اعتقادی” گرفتار نمی شدند.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید حکم محمدعلی طاهری هرچه سریعتر تعیین تکلیف می‌شد، عنوان کرد: “جریانات انحرافی اعتقادی و عرفان های کاذب، دامی سر راه جوان ها و خانواده ها هستند که ضربه های سنگین اعتقادی را حتی به افرادی که نماز شب می خواندند وارد و آنها را مرتد کرده است”.
سالک ادامه داد: “با اعلام خطر جریانات انحرافی، سازمان‌هایی همچون وزارت اطلاعات، دستگاه های امنیتی، فرهنگی و قضایی را برای کشف سایر جریانات پنهان که خانواده ها را از بین می برند، فرا می خوانم”.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خطر جریانات انحرافی اعتقادی را هم ردیف خطر مواد مخدر برای خانواده ها دانست و مدعی شد که “مواد مخدر روح و جسم جوان و جریانات انحرافی اعتقادی روح، معنویت و اعتقاد جوان را هدف قرار داده است که در نهایت میزان خطر آن برای خانواده ها و جامعه به یک اندازه است، لذا از دستگاه های مربوطه تقاضا داریم نسبت به این قضیه حساسیت ویژه ای داشته باشند”.
گفتنی است این خبر در حالی منتشر شده که وکیل تنها از ابلاغ شفاهی حکم خبر داده و هنوز ابلاغ رسمی و کتیبی حکم صورت نگرفته است.
با حمایت از کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری، تا دیر نشده در حد وسعمان قدمی برداریم.
تا ۸۰ هزار لایک با ما همقدم باشید
 
Rising concerns for Mohammad Ali ‪#‎Taheri‬’s life
Islamic Consultative Assembly News Agency (ICANA) has supported and impliedly confirmed Mr. Taheri’s death sentence.
According to ICANA, the Chief of Cultural Commission of Iran’s Parliament has alleged that these spiritual traditions tremble the foundation of families, and therefore, must be quickly punished. He has further mentioned that the death penalty must have been given long ago, for they have caused so many youth fallen into their trap. “Moral deviation” was what he used to refer to “Internuniversalism,” a doctrine established by Mr. Taheri.
ICANA’s news was published only after Mr. Taheri’s attorney declared to orally receiving the trial’s decree. The official decree in writing is yet to be disclosed.
By supporting this campaign, you, too, may help to save Mr. Taheri’s life.
Help us reach 80,000 likes.
 
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#طاهري#بازداشت#حلقه#عرفان#کيهاني#طب_مکمل
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر