۱۳۹۴-۰۴-۰۲

انتشار فایل صوتی اعلام حکم اعدام محمدعلی طاهری توسط علیزاده طباطبایی

انتشار فایل صوتی اعلام حکم اعدام محمدعلی طاهری توسط علیزاده طباطبایی
به نقل قول خبرگزاری تسنيم و پخش فایل صوتی وکیل استاد محمد علی طاهری
سردرگمی ها و نگرانی ها برای خطر جانی محمد علی طاهری ادامه دارد
روز گذشته خبرگزاری تسنيم فایل صوتی ای که وکیل در آن از ابلاغ شفاهی حکم اعدام صحبت می کند را منتشر کرد.
در این فایل صوتی محمود علیزاده طباطبایی صراحتا می گوید:«مطلع شدم حکم اعدام صادر شده اما ابلاغ نشده است.» وی تاکید می کند:« تمام فعالیت های محمدعلی طاهری قانونی و با مجوز بوده است و نمیدانم چرا این حکم صادر شده اما متاسفانه اتفاق افتاده است.»
برای نجات جان این اندیشمند ایرانی از خطر حکم اعدام که هنوز صراحتا از قول هیچ یک از مقامات قضایی تایید نشده، به ما بپیوندید.

متنی که در این خبرگزراری درج شده بدین شرح میباشد :

فایل صوتی اعلام حکم اعدام محمدعلی طاهری توسط علیزاده طباطبایی
خبرگزاری تسنیم: علیزاده طباطبایی اظهارات خود درباره اعلام صدور حکم اعدام برای محمدعلی طاهری موکل خود را تکذیب کرد. از آن‌جا که این خبر از سوی خبرگزاری تسنیم منتشر شده است، فایل صوتی این اظهارات برای تنویر افکار عمومی منتشر می‌شود.
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی طاهری رئیس فرقه عرفان حلقه که پرونده وی در دادگاه انقلاب تهران در حال رسیدگی است، شنبه 30 خرداد در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم، مدعی شد موکلش با حکم دادگاه به اعدام محکوم شده است.
متن اظهارات علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با تسنیم: خبردار شدم که دادگاه حکم به اعدام صادر کرده اما هنوز ابلاغ نکرده است.
وی اضافه کرد: تمام کارهای طاهری با مجوز انجام شده بود و هیچ دلیلی در پرونده وجود نداشت اما خبردار شدم حکم اعدام دادند ولی هنوز ابلاغ نشده است.
به گزارش تسنیم، ساعاتی پس از این اظهارنظر وکیل طاهری، یک مسئول قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی تسنیم، اظهار داشت: ادعاهای وکیل این متهم صحت ندارد و این پرونده هنوز در حال رسیدگی بوده و قاضی وارد مرحله صدور حکم نشده است.
علیزاده‌طباطبایی اما در گفت‌وگو با یک روزنامه، اعلام این خبر را تکذیب کرده و گفته است که صرفاً از تصمیم شفاهی قاضی دادگاه برای صدور چنین حکمی خبر داده‌ام و گفته‌ام که تا وقتی حکم ابلاغ نشود نمی‌توانیم بگوییم چنین حکمی صادر شده است.
وی همچنین در نهایت انتشار این خبر در تسنیم را نادرست خواند.
فایل صوتی زیر گفت‌وگوی خبرنگار تسنیم و علیزاده‌طباطبایی است که این فرد به وضوح و صراحتا اعلام می‌کند که حکم دادگاه درباره طاهری اعدام است، این حکم صادره شده اما هنوز ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

فایل صوتی زیر گفت‌وگوی خبرنگار تسنیم و علیزاده‌طباطبایی






سخنی با شما همراهان گرامی مجموعه :

به نام بی نام او

همراهان گرامی اینها فقط بازیست که ما را گمراه کنند ما بغیر از آزادی بی قید و شرط و سلامتی کامل استاد محمد علی طاهری هیچ چیزی نمیخواهیم پس هوشیار باشید و بازی نخورید

منبع خبر : خبرگزاری تسنيم
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/778356
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#طاهري#بازداشت#حلقه#عرفان#کيهاني#طب_مکمل
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر