۱۳۹۴-۰۴-۰۱

انعکاس رسانه ای فعالیت« کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری»

انعکاس رسانه ای فعالیت« کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری»
به گزارش خبر نگار عرفان حلقه به نقل از سحام نيوز
در پی گفت‌وگوی محمود علیزاده طباطبایی با خبرگزاری‌ها و اطلاع وی مبنی بر صدور حکم اعدام محمدعلی طاهری، بنیان‌گذار «طب جایگزین» و روش درمانی از «طرق فرازمینی و ارتباط با عوالم و عرفان کیهانی» موجی از مخالفت در فضای مجازی علیه این اقدام دادگاه انقلاب اسلامی برخاسته است.
به گزارش«سحام»، خبرگزاری نیمه رسمی-امنیتی تسنیم وابسته به سپاه پاسداران، به نقل از محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع محمدعلی طاهری خبر داده که «حکم دادگاه محمدعلی طاهری صادر، اما هنوز ابلاغ نشده است.»
علیزاده طباطبایی اعلام کرد که «تمام کارهای طاهری با مجوز انجام شده بود و هیچ دلیلی در پرونده وجود نداشت، اما خبردار شدم حکم اعدام دادند ولی هنوز ابلاغ نشده است.»
با اعلام این خبر، «کمپین نه به اعدام محمدعلی طاهری» در فضای مجازی(فیس بوک) کار خود را آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست به رشد قابل توجهی دست پیدا کند.
اوایل خرداد ۱۳۹۴ آیت‌الله بیات زنجانی از مراجع عظام تقلید غیرحکومتی، حکم فساد فی الارض محمدعلی طاهری را غیرشرعی دانسته بود.
هم چنین اوایل خردادماه ۱۳۹۴ نیز جمعی از علما و صاحب‌نظران برجسته فقه و حقوق، در رد اتهام افساد فی الارض محمدعلی طاهری نظراتی را صادر کردند.
عماد‌الدین باقی، دکتر علی رعیتی پژوهشگر علوم دینی، دکتر سید منصور میرسعیدی، و آیات سیدمحمدعلی ایازی، سیدحسین موسوی تبریزی، محمدصادق کاملان و حاج شیخ احمد منتظری در نظراتی، افساد فی‌الارض محمد علی طاهری را از نظر شرعی رد کردند.
http://sahamnews.org/2015/06/285240/
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#طاهري#بازداشت#حلقه#عرفان#کيهاني#طب_مکمل
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر