۱۳۹۴-۰۴-۰۴

فراخوان همبستگی کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری خطاب به حامیان آزادی او

فراخوان همبستگی کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری خطاب به حامیان آزادی او
به گزارش خبرنگار عرفان حلقه کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری امروز طی مطلبی، حامیان آزادی محمد علی طاهری را به وحدت و همدلی فراخواند.
این کمپین نوشت:
آزاد انديشان سرتاسر دنيا
"كمپين نه به اعدام محمدعلي طاهري" در لحظات حساسي شكل گرفت. لحظاتي پس از مصاحبه وكيل آقاي محمدعلي طاهري، دكتر سيد محمود عليزاده طباطبايي و اعلام ابلاغ شفاهي حكم اعدام ايشان، كه البته به طرز عجيبي چند ساعت بعد از آن، در ساعت ٢٣ به طرز مبهمی، بدون اینکه یک مسئول رسمی قوه قضاییه با نام و نشان خودش مسوولیت این حرف را به عهده بگیرد، تكذيب شد.
قطعا كمپين نه به اعدام محمدعلي طاهري، آخرين روز كاري خود را روز آزادي و برائت موثق ايشان از تمام اتهامات كذب مطروحه مي داند و فعاليت تمام انسانهاي آزاد انديش در جهت آزادي ايشان را ارج مي نهد و همه آزادگان نيك انديش را در سراسر دنيا دعوت به همراهي براي رهايي تمام انديشمندان در بند از جمله محمدعلي طاهري مي کند.
در نهايت، به ویژه درچند روز اخیر شاهد تمام تلاش هاي خودجوش انسان های آزاد اندیش در داخل یا خارج از خانواده بزرگ عرفان حلقه، از مسیرهای متنوعی در حمایت از بنیانگذار مجموعه عرفان حلقه بودیم؛ تمامي اين تلاش ها مورد احترام و مايه دلگرمي ماست. اميد داريم تمام
عزيزان، با وجود همه ي اختلاف نظرها و اختلاف سليقه ها، از يكديگر در
راستاي هدفي مشترك كه همانا آزادي محمدعلي طاهري ست از تلاش های یکدیگر، حمايت كنند.
به اميد روزي كه هيچ بي گناهي در بند نماند...
منبع خبر : کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری
https://www.facebook.com/NoExecutionsMohammadAliTaheri?fref=ts
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر