۱۳۹۴-۰۹-۱۳

افشای دروغ پردازی ها و مصاحبه های منتشر شده در مجله عصر اندیشه توسط وکیل

گروه خبري سايت
افشای دروغ پردازی ها و مصاحبه های منتشر شده در مجله عصر اندیشه توسط وکیل محمد علی ‌طاهری
سید محمودعلیزاده‌طباطبایی با انتشار نامه ای به افشای دروغ پردازی ها و نقد شکلی و محتوایی مصاحبه های منتشر شده در شماره نهم ماهنامه عصر اندیشه پرداخت. وی انجام هر گونه مصاحبه توسط موکلش را قویا تکذیب نمود و آن را یکی از جلسات بازجویی محمدعلی طاهری خواند. طباطبایی با توجه به انتشار چنین مصاحبه ای، از آن با "تمایل کارشناسان مبنی بر علنی کردن متن بازجوئی ها" یاد کرد و از دستگاه امنیتی سپاه و قوه‌قضائیه در خواست کرد که فیلم تمام باز جوئی های و جلسات دادگاه موکلش را پخش عمومی نمایند.
وکیل محمدعلی طاهری ضمن رد اتهامات وارده در تیترهای دروغین ماهنامه عصر اندیشه، فرد سوال کننده یعنی محمودرضاقاسمی را فاقد دانش و تسلط به آیات و روایات و توطئه گر خواند که سوالاتی جهت متقاعد کردن مقامات تصمیم گیرنده به صدور حکم اعدام پرسیده است.
محمود علیزاده همچنین از دروغین بودن مصاحبه ابولحسن‌تنهایی و مهدی‌محقق علیه موکلش در این مجله و اعتراف این اساتید به نداشتن کوچکترین شناختی از محمدعلی طاهری خبر داد.
به گزارش کمپین‌_تظاهرات_تجمعات_تحصنها_براي_ازادي محد علي طاهري متن نامه افشاگرانه محمود علیزاده طباطبایی متن کامل به آدرس زیر کلیک کنید :
 سایت ‫‏خبرگر‬
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر