۱۳۹۴-۰۹-۲۵

کارزار ‏لگام‬‬ حکم اعدام محمد علی طاهری را محکوم کرد

گروه خبري سايت
کارزار ‏لگام‬‬ حکم اعدام محمد علی طاهری را محکوم کرد
در بیانیه ای؛
کارزار ‏لگام‬‬ حکم اعدام محمدعلی طاهری را محکوم کرد
فعالان کارزار لغو گام به گام اعدام، «لگام» طی بیانیه ای حکم اعدام‫ ‏محمدعلی‌طاهری‬‬ را شدیدا محکوم کرده و آن را فاقد هر گونه وجاهت قانونی خواندند.
به نقل از سایت خبری‫‏اخبارروز‬‬،
متن این بیانیه که به امضای اعضای این کارزار بابک‌احمدی‬‬جعفرپناهی‬‬، علیرضا‌جباری‬‬، فریبرزرئیس‌دانا‬‬، نسرین‌ستوده‬‬فریده‌مرادخانی‬‬، اسماعیل‌مفتی‌زاده‬‬، محمدملکی‬‬ و محمدنوری‌زاد‬‬رسیده است به شرح زیر است:
هموطنان عزیز!
همانگونه که آگاهید، آقای محمد علی طاهری بنیانگذار روش فرادرمانی، سایمنتولوژی و عرفان کیهانی یا عرفان حلقه، به رغم اینکه فعالیتهایش دارای مجوز قانونی معتبر از مراجع ذیصلاح بوده، و در زمان گذشته مورد تأیید و توجه نظام بوده، و از ایشان به سبب آن تقدیر نیز به عمل آمده است، از اواخر سال ٨۹ با گسترش حلقه مخاطبان ایشان، با محدودیت هایی گسترده روبرو، و در نتیجه اعمال این محدودیت ها ناگزیر به توقف کلیه فعالیتهای خود در سال ٨۹ شد.
ایشان در تاریخ ۱۴ اردیبهشت سال ۹۰ برای سومین بار بازداشت و در معرض محاکمه ی غیرعلنی قرار گرفت. و به اتهامات واهی افساد فی الارض، توهین به مقدسات، دخالت در امر پزشکی، تهیه و تکثیر و توزیع آثار سمعی و بصری غیرمجاز و چند اتهام واهی دیگر به تحمل ۵ سال زندان و جزای نقدی و شلاق محکوم شد. و از آن تاریخ تا کنون، در زندان انفرادی بازداشتگاه اوین بسر می برد.
اخیرا که حکم ۵ ساله ایشان رو به اتمام است، بار دیگر و برخلاف تمامی موازین حقوقی و بدون برگزاری دادگاهی علنی و عادلانه، ایشان را متهم به ارتداد، و محکوم به ‫#‏اعدام‬‬ کرده اند.
ما فعالان کارزار لغو گام به گام اعدام (لگام) حکم اعدام آقای ‫#‏طاهری‬‬ را که برخلاف قانون بوده و به هیچ عنوان وجاهت قانونی ندارد شدیدا محکوم می کنیم و خواستار آنیم که در صورتی که اتهاماتی بر اساس قوانین ایران بر آقای محمد علی طاهری و فعالیت گروه ایشان وارد است، در دادگاهی علنی و عادلانه با حضور وکیلی تعیینی، به این اتهامات رسیدگی شود.
ما از مردم شرافتمند و انساندوست ایران نیز می خواهیم تا آنجا که در توان دارند از اجرای این حکم پیشگیری کنند.
کارزار لغو گام به گام اعدام (لگام)
http://www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=70879
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر