۱۳۹۴-۱۰-۰۱

به گفته یکی از مخالفان مجموعه محمد رضا انهاری‬ آموزه های طاهری‬‬ را دفن می کنم

گروه خبري سايت
به گفته یکی از مخالفان مجموعه محمد رضا انهاری‬ آموزه های طاهری‬‬ را دفن می کنم
آموزه های طاهری‬‬ را دفن می کنم رسانه های سپاه‬‬ شانتاژکاری می کنند‬
در آستانه انتخابات و ایجاد فضاهای رقابتی در کشور، رسانه های دولتی که در انحصار جناح حاکم و نهادهای امنیتی و سازمان های زیرمجموعه‫ ‏اطلاعات‌سپاه‌پاسداران‬ هستند با دست زدن به بازی هایی تکراری سعی در عوام فریبی و اجرای نقشه های شوم اقیلیت های اقتدارگرا دارند.‬
این رسانه های وابسته با انتشار اخباری به ظاهر امیدوار کننده سعی در سرکوب نرم نارضایتی ها و ایجاد فضایی با تنش هر چه کمتر برای انتخابات پیش رو دارند. از این رو با مرخصی دادن به زندانیان عقیدتی و یا عفو مشروط برخی از آنها و انتشار تیترهای امیدوارکننده، هدف ایجاد سرخوشی کاذب در اذهان عمومی را دنبال می کنند.
در چنین فضایی در روز 29 آذر ماه، بیش از 30 رسانه دولتی با انتشار تیتر "نقض حکم اعدام محمدعلی طاهری" پرده از بازی رسانه ای تکراری سپاه پاسداران برداشتند. بازی نخ نمایی که یادآور اقدام هماهنگ همین رسانه ها در انتشار اعلام شفاهی حکم ‫ ‏اعدام‬‬ محمد علی  طاهری به وکیل وی و به راه اندازی روندی از تایید و تکذیب این خبر توسط قوه قضاییه است. طرحی که موجب شد ابلاغ رسمی حکم اعدام محمدعلی طاهری، کمترین واکنش افکار عمومی را به همراه داشته باشد.
در نخ نما بودن و بچگانه بودن این توطئه رسانه ای همین بس که محمدرضا انهاری، که از مهره های دون پایه اطلاعات سپاه در عناد با‫ ‏محمد علی‌ طاهری‬‬ و مجموعه عرفان‌ حلقه‬‬ است، آن را شانتاژ کاری بخواند.
انهاری در یک پیام صوتی، با اشاره به عدم سازگاری تیتر با محتوای خبر درج شده در سایت هایی چون ‫‏ایسنا‬‬، ‫‏تسنیم‬‬ و ‫ ‏فارس‌نیوز‬‬ آنها را متهم به دروغ پردازی کرد.
انهاری در ادامه پیام خود از ادامه تلاش هایش برای پرونده سازی علیه محمدعلی طاهری خبر داد. وی گفت: « البته ما منتظر اعدام آقای طاهری نیستیم بلکه عقاید و آموزه های آقای طاهری باید اعدام شود. ان شاء الله که ایشان اعدام نشوند ولی اعتقادات و ادعاهای خرافی ایشان را باید دفن بکنیم. »
این در حالی است که این کمک بازجوی اطلاعات سپاه در مطلبی که در روزنامه ‫کیهان‬‬ در روز 25 آذر منتشر کرده بود گفت: « اگر طاهری روزی صد بار اعدام شود هم کم است »
با نگاهی به این اظهار نظر از جانب مهره های معاند محمدعلی طاهری و ادامه سم پاشی و تخریب آموزه ها و شخصیت محمدعلی طاهری در نشریه هایی نظیر کیهان و برگزاری همایش هایی برای تخریب محمدعلی طاهری، نظیر آنچه در دانشگاه آزاد تبریز‬‬ وعده داده شده و افزایش تصاعدی اقدامات مشابه علیه محمدعلی طاهری ، در می یابیم که پرونده سازی علیه محمدعلی طاهری با شدت هر چه تمام تر در جریان است و نقض حکم اعدام در دیوان‌ عالی‬‬ و ارجاع پرونده به شعبه 26 دادگاه انقلاب، که رای بدوی اعدام را صادر کرده بود، نیز هم راستا با همین توطئه جاری بوده است.





انعکاس در سایت ها
تسنیم
فارس
وازه
بهترین های روز
خبر چه
simplate
دمادم
الف
تابتاک
ایسنا
ایران 
شرق
آخرین
نشر خبر
سمنان لاین
صراط
خرداد
پرسش
پایتخت
مفتاح
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر