۱۳۹۴-۰۹-۱۲

نامه اعتراضی جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری به روزنامه کیهان‬‬

گروه خبري سايت
نامه اعتراضی جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری به روزنامه کیهان‬‬
به نقل از ‫‏آمدنیوز‬، روز سه شنبه عده‌ای از شاگردان ‫‏محمدعلی‌طاهری‬ بنیان‌گذار عرفان‌حلقه‬، با نگارش نامه‌ای به سردبیر روزنامه کیهان، اعتراض خود را در خصوص خبر منتشر شده در رابطه با عرفان حلقه اعلام کردند.‬‬‬
این سایت ادامه داد: متن نامه اعتراضی این شاگردان به همراه دفاعیات دکتر محمدعلی طاهری به دفتر این روزنامه ارسال و مقرر گردید که برای پیگیری موضوع و تعیین وقت گفت‌وگوی حضوری روز شنبه مجددا در دفتر این روزنامه حضور داشته باشند.
متن این نامه اعتراضی در خصوص خبر منتشر شده از سوی روزنامه کیهان در روز ۵ آذر ماه ۱۳۹۴ به کد ۶۱۶۹۷ ، به قرار زیر است:
بسمه تعالی
سردبیر محترم روزنامه کیهان
با سلام و صلوات
احترام معروض می‌داریم که یکی از بلیات سابقه‌دار در جامعه ما گشاده دستی در طرح و انتساب اتهامات به افراد مومن و تکفیر و طرد آنان با وجود اعتقادات راسخ دینی آن‌هاست. در خصوص شخصیت مورد بحث جناب آقای محمدعلی طاهری نه تنها ایشان در تمام گفتارها و نوشتارهای خود از باورهای متعارف دینی‌اش سخن گفته و دفاع کرده است، بلکه هزاران تن از شاگردان و علاقه‌مندان وی با امضا ذیل نامه همراه با اسم و مشخصات کامل خود شهادت می‌دهند که از طریق آشنایی با آموزه‌های وی دلبستگی زایدالوصفی به اسلام پیدا کرده‌اند.
و با توجه به نص صریح قران مجید که می‌فرماید: «هر انسانی محق به داشتن آزادی اندیشه، وجدان و دین است» لذا به حرمت پاک انسانیت، ما جمعی از جوانان این مرز و بوم، دانشجویان این سرزمین، آینده سازان این کشور، همه و همه، آموزه‌های استاد محمدعلی طاهری را مطالعه کرده و در این راه محقق بوده‌ایم و بعد از مرحله تحقیق به باور و یقین رسیده‌ایم.
لذا ما بر این باوریم «اندیشه‌ای» را که به یقین ختم شده است، با سم پاشی‌های مغرضانه، هدف‌مند و غیرقابل توجیه نمی‌شود از میان برداشت، و با نشر این اکاذیب، افترا و جوسازی‌ها و استفاده ابزاری در جهت تخریب شخصیتِ مومن، مسلمان، اندیشمند و نابغه‌ای چون «استاد محمدعلی طاهری» بی‌شک چهره خود را بیش از پیش در اذهان عمومی تاریک‌تر کرده که عواقب آن بر عهده شما سردبیر محترم آن جریده می‌باشد.
امید است شما عزیزان، از هر جبهه و با هر اندیشه‌ای، در دادگاه عدل الهی و در محضر خداوند و وجدان خویش نسبت به چنین ظلمی عظیم، پاسخ‌گو باشید. باشد که بیدار شوید…
جمعی از شاگردان استاد محمد علی طاهری
آمدنیوز‬

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر