۱۳۹۴-۱۰-۰۹

دست اداره‌ فرق‌ و‌ ادیان‬ بر مهره های رسانه ای

گروه خبري سايت
دست اداره‌ فرق‌ و‌ ادیان‬ بر مهره های رسانه ای
برنامه های رادیویی و تلویزیونی که از سوی اداره فرق و ادیان، علیه محمد علی ‌طاهری‬ و آموزه هایش ساخته می شود با هدف آماده سازی جامعه برای اعدام وی است. مهره های این اداره در رسانه ها به صراحت از اعدام اندیشه محمدعلی طاهری صحبت می کنند و دیدگاهی که به اعدام یک اندیشه منتهی می شود تعریفی جز ‫ ‏فاشیزم‬ ندارد.
مصطفی ‌آزمایش‬، ضمن بیان این مطالب در تلویزیون اینترنتی  دُرّ‬، در ادامه افشا گری هایش از فعالیت های اداره فرق و ادیان برای حذف محمدعلی طاهری، گفت: « نفوذی های که در اداره فرق و ادیان از حاشیه امنیتی برخوردارند تلاش می کنند از طریق رسانه ها، اذهان عمومی را علیه محمدعلی طاهری بشورانند تا با اعدام او، مردم واکنش منفی نشان نداده و حتی بگویند حقش همین بود. »
او در این برنامه به تحلیل برنامه رادیویی «شطرنج با شیطان» که با حضور ‫ ‏نمازی‬ کارشناس فرهنگی(بازجویی که با محمدعلی طاهری برخورد فیزیکی کرده بود)، ‏فاطمه‌میرزاییان‬ مدیر انجمن نجات از حلقه و ‫ ‏مریم ‌گلباز‬ مسوول سایت نجات از حلقه تهیه شده بود، پرداخت و گفت: « این برنامه با هدف شیطان سازی از مکتب شعور کیهانی و بنبانگذار آن طراحی شد تا به اعدام یک جریان فکری منتهی شود. »
‫ ‏آزمایش‬ در ادامه با پخش قسمت هایی از این برنامه رادیویی، به تحلیل سخنان نمازی در رابطه با زیر سوال بردن مدرک دکترای محمدعلی طاهری، عنوان کرد: « سخنان نمازی سراسر تناقض است مثلا او ادعا می کند نظریات محمدعلی طاهری به عنوان محقق و متخصص علمی از سوی مجامع علمی مورد تقدیر قرار گرفته است اما بلافاصله می گوید، ارمنستان کشوری که این مدرک علمی را داده است یک کشور مسیحی است و آیین مسیحیت با اسلام تفاوت دارد، پس مدرک دکترای محمد علی طاهری مورد قبول نیست.»
وی افزود: « در حالی که بسیاری از افراد با بورسیه ای که از این حکومت می گیرند برای تحقیقات خود راهی کشورهایی می شوند که فرهنگ مسیحیت در آنها حاکم است.»
به گفته مصطفی آزمایش اداره فرق و ادیان دچار نوعی سرگشتی و تناقض گویی است و با پروپاگاندا و اطلاعات جهت دار سعی دارد اهداف خویش را محقق سازد.
مدیر انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران،در ادامه به تحلیل سخنان ‫ ‏انهاری‬ پرداخت و افزود: « او اعدام محمد علی طاهری را به عنوان نظر خودش اعلام نمی کند و نظر کسانی می داند که از این آموزه ها آسیب دیده و منتظر این اتفاق هستند. در واقع او با رندی خاصی از یک سو پای اشخاص دیگری را به میان می کشد و از دیگر سو مسوولیت این حرف را به دوش اشخاصی موهم و نامعلوم می اندازد.»
او سپس به تکذیبه انهاری درباره اعدام محمد علی طاهری اشاره کرد و گفت: « وقتی از این فرد انتقاد شد که به چه حقی درباره فرد بیگناهی چنین گفته ای و پا در این میدان گذاشته ای در یک نوار صوتی اعلام کرد من موافق اعدام محمد علی طاهری نیستم، بلکه خواهان اعدام اندیشه او هستم. و به این ترتیب به صراحت از ‫#‏اعدام‬ اندیشه صحبت می کند. »
آزمایش تاکید کرد که دیدگاهی که به اعدام یک اندیشه منتهی می شود تعریفی جز  فاشیزم ندارد، و این فرد و همفکرانش موضع فاشیستی دارند.

برای دیدن گزارش کلیک کنید

https://www.youtube.com/watch?v=005hRfglJx8&feature=youtu.be
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر