۱۳۹۴-۰۹-۲۲

دومین زنجیره تظاهرات در شهرهای اروپا در حمایت از محمد علی ‌طاهری‬

گروه خبري سايت
دومین زنجیره تظاهرات در شهرهای اروپا در حمایت از محمد علی ‌طاهری‬
روز جمعه 20 آذر دومین زنجیره تظاهرات در حمایت از زندانیان ‫#‏عقیدتی‬ از جمله محمدعلی طاهری از شهر ‫#‏هامبورگ‬ آلمان آغاز شد. این حرکت از سوی انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران، انجمن کرامت، انجمن حقوق بشر و دموکراسی در ایران، مادران پارک لاله و هوادارن عرفان حلقه برگزار شد. تظاهرکنندگان با نواختن موسیقی و در دست داشتن پلاکاردهایی با عکس زندانیان عقیدتی از جمله محمدعلی طاهری، ‫#‏نرگس‌محمدی‬، ‫#‏عیسی‌سحرخیز‬، آیت الله ‫#‏بروجردی‬ و ... خواستار آزادی آنها شدند.
این حامیان حقوق بشر اعلام کردند تا آزادی محمدعلی طاهری و زندانیان عقیدتی به حرکت های اعتراضی خود ادامه خواهند داد و در صورت لزوم به تحصن و اعتصاب غذا در مقابل مکان های دولتی روی خواهند آورد.
هلموت گابل، یکی از اعضای انجمن پاسداشت حقوق بشر در ایران، در خصوص علت تظاهرات مردم آلمان در حمایت از حقوق بشر در ایران گفت: قطعا قصد ما دخالت در سیاست ایران نیست و آن به خود مردم ایران مربوط است. اما حکومت ایران مردم خودش را به روش های شدید و بی رحمانه مورد سرکوب قرار می دهد و در مقابل ما از مردم ایران حمایت می کنیم چراکه اگر این کار را نکنیم ممکن است یک روز هم ما مورد سرکوب قرار بگیریم و آن روز کسی نباشد که از ما حمایت کند. ما با هر کسی که می خواهد صدای آزادی خواهی را به گوش مردم دنیا برساند هم صدا و متحد هستیم.



ادامه تظاهراتهای خیابانی برای ازادی زندانیان سیاسی عقیدتی در شهر هامبورگ و کرمانشاه - 20 آذر 1394
https://www.youtube.com/watch?v=vS12rofw2do&feature=youtu.be
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر