۱۳۹۴-۰۹-۲۲

نسرین‌ستوده‬ حکم محمدعلی طاهری را فاقد اعتبار دانست

گروه خبري سايت
نسرین‌ستوده‬ حکم محمدعلی طاهری را فاقد اعتبار دانست
روز جهانی حقوق بشر ر ا پشت سر نهادیم، در حالیکه هنوز تعداد زیادی از دوستان و هموطنان مان به موجب احکام ناعادلانه ای که از دادگاه های انقلاب صادر شده است، همچنان در زندان به سر می برند و تعدادی از زندانیان به موجب همین احکام به اعدام محکوم شده اند. بی شک مناسب ترین زمان برای یادآوری رنج و درد آنان، همین روز است که به درد مشترک انسان ها اختصاص دارد.
محمدعلی طاهری از جمله ی زندانیانی است که به صرف داشتن عقایدی خاص، به اعدام محکوم شده است، دادگاه او غیرعلنی برگزار شد. محمود بهشتی لنگرودی نیز که در دادگاهی چند دقیقه ای محاکمه و محکوم به 9 سال حبس شده، در اعتراض به حکم ناعادلانه ی خویش بیش از 16 روز است دست به اعتصاب غذا زده است. او در نامه ای که از زندان فرستاده، خاطر نشان کرده است که:
"اعتراض حقیر به احکام ظالمانه ای است که در دادگاه چند دقیقه ای، به صورت غیرعلنی و بدون حضور هیات منصفه صادر می گردد و من نیز یکی از قربانیان چنین دادگاه هایی هستم."
پرونده هایی که با شکایت نهادهای امنیتی و با پیگیری دادسرای امنیت تشکیل می شوند، سپس در دادگاه به متهم توصیه می شود از گرفتن وکیل خودداری کند و متهم پشت درهای بسته محاکمه می شود، هرگز قادر نیست احکام عادلانه ای صادر کند. احکام صادر شده علیه محمدعلی طاهری و محمود بهشتی لنگرودی به دلیل محاکمه ی ناعادلانه و صدور احکام ناعادلانه برای آن ها باید لغو شوند.
https://www.facebook.com/NasrinSotoudehOfficial/photos/a.322413974631816.1073741828.318126825060531/487906038082608/?type=3&theater

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر