۱۳۹۴-۰۹-۱۴

در سایت خبرگزاری صدای مسیحیان ایران

گروه خبري سايت
در سایت خبرگزاری صدای مسیحیان ایران
ارجاع پرونده محمد علی طاهری به دیوان عالی کشور
پرونده محمد علی طاهری، بنیان گذار عرفان حلقه و طب مکمل به شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور به ریاست حجت الاسلام نیازی ارجاع داده شد.
به نقل از خبرنگار آمدنیوز، پرونده محمد علی طاهری به شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور به ریاست حجت الاسلام نیازی واقع در شهر قم، ارجاع شده است.
در کارنامه حجت الاسلام نیازی رسیدگی به یکی از مهمترین پرونده های امنیتی کشور ( پرونده سعید امامی ) به چشم میخورد که در آن حجت الاسلام نیازی به عنوان قاضی پرونده و علیزاده طباطبائی به عنوان وکیل چهار خانواده اولیا دم پس از خود کشی سعید امامی حضور داشتند که با مفقود شدن قسمتی از پرونده سعید امامی از سوی نهادهای امنیتی که حاوی اعترافات سعید امامی در رابطه با نقش مقام های امنیتی و کشوری در قتلهای زنجیره ای بود، حجت الاسلام نیازی پرونده را مختومه اعلام کرد.
گفتنی است که همچنین در سابقه قضاوت وی، حضور در دادگاههای نظامی و مناطق خاص بخصوص در دوران جنگ هشت ساله به چشم میخورد و به نوعی همکاری بسیار نزدیکی با نهادهای نظامی و امنیتی و بخصوص سپاه پاسداران در پرونده ایشان ثبت شده است. و به گفته یکی از وکلا ایشان قاضی مورد وثوق نظام و قاضی اختصاصی سپاه پاسداران در پروندهای خاص امنیتی هستند.
همچنین، همزمان با ارسال پرونده محمد علی طاهری به شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور در قم دو تن از شاگردان وی نیز به صورت تلفنی به اداره اطلاعات تهران احضار شدند.
محمد علی طاهری بنیان‌گذار طب مکمل ایرانی، فرادرمانی هست که بنام مؤسسه فرهنگی هنری عرفان حلقه در دهه ۱۳۸۰به ثبت رسیده است.،او در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ برای سومین مرتبه بازداشت و سپس محاکمه گردید و از آن زمان در زندان به سر می‌برد و در حال گذراندن پنج سال حبس تعزیری که بدان محکوم شده، می‌باشد و در همین حال در بهمن ۱۳۹۳ خبری مبنی بر احتمال محاکمه مجدد او منتشر گردیده است.
خبرگزاری صدای مسیحیان ایران
http://vocir.org/?p=789
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر