۱۳۹۴-۰۹-۳۰

بیانیه جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری در تبریز‬

گروه خبري سايت
بیانیه جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری در تبریز‬
جمعی از شاگردان محمدعلی‌طاهری‬ در تبریز با صدور بیانیه ای خواستار پیشگیری از فتنه انگیزی دشمنان عرفان‌حلقه‬ در شهر تبریز، توسط مسوولان این شهر شدند.
در این بیانیه آمده است:
در ایامی که هر چه به لحظات پایان دوران حبس غیر قانونی مبتنی بر اتهامهای بی پایه و اساس به استاد ارجمند محمد‌ علی طاهری نزدیکتر میشویم مشاهده میکنیم که طراحان فتنه گر و تفرقه برانگیز در صدد توطئه های شوم دیگر بر علیه استاد طاهری میباشند از جمله انتشار ۳ توطئه نامه در تاریخ ۵ و ۱۶ و ۲۵ اذرماه جاری در روزنامه کیهان با اخوند جوان و تندرو بنام انهاری در روزنامه کیهان برای فضاسازی شیادانه برعلیه جان استاد محمد‌ علی طاهری.
در کنار انجمن تفرقه برانگیز موسوم به نجات از حلقه به مدیریت آخوند افراطی انهاری مرکز فتنه برانگیز موسسه موسوم به بهداشت معنوی به ریاست آخوند افراطی دیگری بنام مظاهری سیف در صدد بر هم زدن نظم شهر تبریز و ایجاد اختلال و تحریک مردم تبریز و دامن زدن به احساسات عواطف عمومی با طرح شیادانه پرونده استاد طاهری در فضای دانشگاهی میباشد .
به همین دلیل از همه مقامات مشئول در شورای تأمین استان تبریز و مسئولان دانشگاه مربوطه و نیروهای انتظامی و امنیتی خواستاریم که با بذل توجه مانع تحریک احساسات عمومی توسط مظاهری سیف و مشتی طرفداران او شود و جلوی قائله و اختشاش را در شهر تبریز بگیرند.
جمعی از مسترها و فرادرمانگران تبریز
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر