۱۳۹۴-۱۰-۰۸

حضور جمعی از شاگردان محمد علی ‌طاهری‬ در قم

گروه خبري سايت
حضور جمعی از شاگردان محمد علی ‌طاهری‬ در قم

حضور جمعی از شاگردان محمد علی ‌طاهری‬ در قم و اعلام قدردانی از «‫ ‏محمدنیازی‬» و مراجع تقلید
 به نقل از  آمدنیوز‬، چندتن از شاگردان محمد علی طاهری برای تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و جهت تشکر و قدردانی از آقای «محمد نیازی» قاضی پرونده «محمدعلی طاهری» در شعبه ۳۳ دیوان‌عالی کشور واقع در شهر قم، حضور یافتند.
به گزارش «آمدنیوز»، علت این حضور تبریک میلاد رسول اکرم (ص) و قدردانی از قاضی پرونده «محمدعلی طاهری» بود که چندی پیش بر مبنای عدالت، نقص تحقیقات پرونده وی را اعلام و حکم اعدام بنیان‌گذار عرفان حلقه را لغو و پرونده را برای رسیدگی مجدد به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب ارسال کرد.
جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری اعلام کرده‌اند که «تنها خواسته ما، رساندن صدای یک معلم به جامعه است و تنها دغدغه ما، داشتن وطنی آباد و بر پایه حکومتی اسلامی است.» آنان اعلام کرده‌اند که «انتظار داریم مسئولین در سال همدلی دولت و ملت، در کنار یکدیگر بر مبنای عدالت، سوء تفاهمات و سوء برداشت‌های وارد شده را برطرف نمایند و با ایجاد فضایی امن در چارچوب قوانین و نه بر اساس گزارشات کذب و سم‌پاشی‌های مکرر گروهی خاص، پرده از ابهامات بردارند.
شاگردان محمدعلی طاهری اظهار داشته‌اند «آمده‌ایم که بگوییم قدردان‌تان هستیم که صدای ما را شنیده‌اید و امیدواریم همچنان ما را یاری دهید.»
این شاگردان پس از مراجعه به دیوان‌عالی کشور به دفتر آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و علوی گرگانی رفتند و از آنان برای پس گرفتن استفتائات‌شان تشکر کردند.
متن نامه ارسالی شاگردان محمدعلی طاهری که نسخه‌ای از آن برای انتشار در اختیار «آمدنیوز» قرار گرفته، به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
ریاست محترم شعبه ۳۳ دیوان
جناب آقای محمد نیازی
با سلام و احترام
در پی نقض حکم اولیه دادگاه برای محمدعلی طاهری، وظیفه خود می‌دانیم که مراتب تشکر و قدردانی را از حضرتعالی و دیگر قضات درگیر در این پرونده به عرض برسانیم. امیدواریم که عدالت سرلوحه همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باشد. شما به حق این را نشان دادید و رای شعبه ۳۳ دیوان، نشان از این داشت که هنوز هم می‌توان به اجرای عدالت امیدوار بود....
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني 
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر