۱۳۹۴-۰۹-۲۱

اعلام برائت خانواده یکی از معاندان عرفان حلقه، از فعالیت های او

گروه خبري سايت
اعلام برائت خانواده یکی از معاندان عرفان حلقه، از فعالیت های او
این شهادتنامه ها جعلی وساختگی نیستند جناب حجت الاسلام محمدرضاانهاری‬!
به نقل از کمپین نه به اعدام محمدعلی طاهری
‫#‏علی‌انهاری‬، برادرحجت الاسلام محمدرضاانهاری مدیر سایت «نجات از حلقه»، طی بیانیه ای از فعالیت های تخریبی او علیه عرفان حلقه برائت جسته و به حقانیت آموزه های محمد‌علی‌طاهری‬ شهادت داد.
او خطاب به برادرش گفته است:« این شهادتنامه هاجعلی وساختگی نیستند جناب حجت الاسلام محمدرضاانهاری!»پس از امنیتی شدن برخوردها با مجموعه عرفان حلقه از سال 89، تا به امروز، که بنیانگذار آن به اعدام‬ محکوم شده و در مرز مرگ و زندگی است، نام چند روحانی جوان همواره در داغ کردن تنور برخوردهای امنیتی با این مجموعه مطرح بوده است.کسانی که از رهگذر پروژه نقد عرفان های کاذب، نقد ‫#‏عرفان‌حلقه‬ (بخوانید تخریب) را دستاویزی برای اقناع منافع شخصیشان، یعنی کسب نام و نان قرار دادند.حجت الاسلام محمد رضا انهاری، یکی از این روحیانیان جوان است که مدیریت سایتی به اسم نجات از حلقه را عهده دار شد و همانطور که از نام این تریبون مشخص است، فضایی برای شو آف ماکت شاکیان خصوصی با آی دی های جعلی فراهم کرد و همانند هم پیمانانش به انتشار سوء برداشت ها از آموزه های محمد علی طاهری مشغول شد. اما نگاهی به پیشینه و خواستگاه اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی کسانی که به عنوان کمک بازجو حضور چند جانبه ای در پرونده محمد علی طاهری داشته اند خالی از لطف نیست.  در روزهای اخیر، علی انهاری، برادر حجت الاسلام محمدرضاانهاری با انتشار شهادت نامه ای در کانال تلگرام انجمن «نجات با حلقه »، مبنی بر حقانیت آموزه های عرفان حلقه، از فعالیت های برادرش برائت جسته است.



متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

به نام بی نام او

اینجانب علی انهاری که از سال 89 با آموزه های عرفان کیهانی توسط کمکهای همسرم آشنا شدم و علاوه بر مشکلات جسمی که در ان سال قرار بود ویلچر نشین شوم خیلی از مسائل روحی و روانی ام توسط ارتباط با حلقه ها و آموزه های استادم درمان شد . واز ان سال تا هم اکنون در راستای این مجموعه ادای دین مینمایم و به حقانیت آموزه های استاد محمد علی طاهری شهادت میدهم.
در ضمن با توجه اینکه حجت الاسلام محمد رضا انهاری برادر اینجانب و هم اکنون در صف مقابله با آموزه های استاد طاهری میباشند، اینجانب علی انهاری به جد از ایشان اعلام برات نموده و طلب خیر هم برای ایشان و هم برای تمام معاندین و ناآگاهان و دشمنان عرفان کیهانی را دارم.
و در ضمن این را هم اضافه بکنم کسانی در صدد این هستن که کانال نجات با حلقه و شهادت نامه هایی جمع آوری شده را کذب دانسته و جعلی میخوانند ... خدا را شاکر هستم که اینجانب به تعداد زیادی از بیمارانی که مراجعه کردنده ام را با حلقه های رحمانیت درمان و هم اکنون هم در قید حیات هستند (چند تن برای چند ماه قرار بود زنده بمانند).»
او در انتهای شهادت نامه اش خطاب به برادرش محمدرضا انهاری می گوید:« آقایی که اینهمه از خدا میگی و با مخلوق خدا درگیری! کاری که استاد به ما یاد داده همون به خدا سپردنه .. به خدا سپردنی که بهش اعتقاد قلبی دارم. تو هم بخواه، بخواه حتمان کمکت میکنه.اونوقت خواهی دید که این شهادت نامه های جعلی و ساختگی نیستن جناب حجت الاسلام محمد رضا انهاری !»
https://www.facebook.com/NoExecutionsMohammadAliTaheri/photos/a.432640216898041.1073741827.432506016911461/487074888121240/?type=3
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
@erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر