۱۳۹۴-۰۹-۲۴

نامه بیت‌ آیت‌الله کوه کمری به روحانی

گروه خبري سايت
نامه بیت‌ آیت‌الله کوه کمری به روحانی
نامه بیت‌ آیت‌الله کوه کمری به روحانی: حاضر نشوید خون فردی بی‌گناه در دوران زمامداری شما ریخته شود
به نقل از سحام نيوز
مادر دو شهید و همسر مرجعیت شیعه و بانوی متقیه آیت‌الله حجت کوه کمری، در ملاقاتی که به دعوت ریاست جمهوری با وی داشته است، در دفاع و حمایت از «محمدعلی طاهری»، به تشریح وضعیت اسف‌بار برخورد با اندیشه و دانش وی پرداخته و اظهارداشته است که «اساس انقلاب اسلامی و جانفشانی فرزندان‌مان برای برقراری عدالت و اسلام حقیقی بوده‌ است.» وی در این دیدار از بی تفاوتی مراجع عظام و دولت در برخورد با دانشمندی که دنیا به دستاوردهای او مباهات می‌کند، اظهار تاسف کرده و در پایان نیز درخواست کتبی خود را تقدیم رئیس‌جمهور نموده که تاکنون پاسخی از سوی حسن روحانی دریافت نکرده‌ است.
متن این نامه که پایگاه خبری «آمدنیوز» آن را منتشر کرده، به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
با عرض سلام خدمت رئیس جمهور محبوب ایران جناب آقای دکتر روحانی
بدون مقدمه به استحضار می‌رسانم؛ آقای محمدعلی طاهری بنیان‌گذار دو رشته طب مکمل ایرانی و عرفان کیهانی است که حاصل تلاش‌هایش درمان هزاران بیمار با اسناد و مدارک پزشکی است و به ناحق در بند و زندان گرفتار شده و نیز پسرم حجت الاسلام سیدمرتضی حجت نجفی نوه آیت‌الله العظمی حجت کوه‌کمری، پسر آیت‌الله حجت، برادر دو شهید و مفقود الاثر که ایشان خود در این رشته‌ها تبحر دارند و در قسمت دین پژوهی این رشته هستند و از ایثارگران جنگ می‌باشند، در روز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۳ به دلیل همین پرونده دادگاه داشتند و به ناحق به پنج سال زندان محکوم شدند.
درخواست این مادر درمانده این است که جلوی ظلم و بی‌عدالتی را بگیرید و اجازه فرمائید پسرم با مدارک لازم که گواه بی‌گناهی خودش و آقای طاهری است خدمت حضرتعالی مشرف شوند و عرایض را به حضرتعالی معروض دارند.
حاضر نشوید در زمان زمام‌داری شما خون فردی که دست در درمان مردم دارد، به ناحق به عنوان شیطان پرست و مرتد و گناه‌کار ریخته شود.
در این رابطه جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی و برخی دیگر از علما اطلاعات کامل دارند و می‌توانند جواب‌گو باشند و پزشکان زیادی که اطلاعات کاملی در این زمینه دارند، می‌توانند شهادت دهند.
با تجدید مراتب احترام و ادب
بیت آیت الله العظمی حجت کوه‌کمری
گفتنی است محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه نزدیک به پنج سال است که در بند الف زندان اوین به سر می‌برد. وی حدود نیمی از این مدت را در زندان انفرادی سپری کرده و تحت فشارهای روحی و جسمی برای اعتراف علیه خود قرار داشته است. پس از آن‌که حکم آقای طاهری رو به اتمام گذارد، سپاه پاسداران مجددا پرونده‌ای عقیدتی علیه وی تشکیل داد و با فشار به دادگاه و استفتاء از سه مرجع تقلید، وی را به اتهام «افساد فی‌الارض» به اعدام محکوم کرد.
هم‌اکنون پرونده این زندانی عقیدتی جمهوری اسلامی به شعبه ۳۳ دیوان‌عالی کشور به ریاست محمد نیازی رئیس اسبق سازمان قضایی نیروهای مسلح در قم ارجاع شده تا این دیوان بررسی پرونده آقای طاهری را به انجام برساند.
http://sahamnews.org/2015/12/293371/
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر