۱۳۹۴-۰۷-۱۰

پرونده محمد علی طاهری، نماد سرفصل جدیدی

گروه خبري سايت
پرونده محمد علی طاهری، نماد سرفصل جدیدی از قدرت نمایی سپاه در ایران
ولایت فقیه به بخش دهشتناک اطلاعات سپاه پاسداران ایران دوباره جان می بخشد؛
پرونده محمد علی طاهری، نماد سرفصل جدیدی از قدرت نمایی سپاه در ایران
تلاش برای کشیدن محمد علی طاهری پای چوبه دار و سرکوب گسترده شاگردان او، از اتفاقاتی است که آشکارا جنگ اقتدار بین قوه قضاییه و اطلاعات سپاه جمهوری اسلامی را به رخ کشیده است.
این موضوعی است که رادیو آزادی اروپا نیز طی گزارشی به آن به پرداخته است. این رسانه تحلیل کرده است:«افزایش فعالیت بازوی اطلاعاتی سپاه پاسداران نشان از آن دارد که ولایت فقیه آیت الله خامنه ای با هدف کنترل هر چه بیش تر کشور به این بخش ترس برانگیز دوباره جان داده است. به نظر می رسد این قدرت یافتن، با ريیس جمهور شدن حسن روحانی در تابستان ۱۳۹۲ هم زمان است. چرا که کمپین حسن روحانی به ایرانیان وعده ی آزادی بیش تر داده بود و این، به عقیده ی برخی، با جبهه ی خامنه ای در تضاد است.»
این گزارش در ادامه با اشاره به مواردی که نشان از شروع دوره جدید از قدرت نمایی سپاه در ایران دارد، از پرونده محمد علی طاهری به عنوان یکی از نمادهای این اتفاق یا کرده و افزوده است:«از تابستان ۱۳۹۲ تا کنون، این بخش بیش از ۱۰۰ وبلاگ نویس و فعال اینترنتی را بازداشت کرده است. به علاوه جیسون رضاییان که به اتهام جاسوسی دادگاهی شده و محمد علی طاهری، پیشوای معنوی مشهور در ایران که به تازگی محکوم به اعدام شده است در میان افرادی هستند که مورد هدف اطلاعات سپاه پاسداران قرار گرفته اند.»

منبع خبر :
http://www.rferl.org/content/iran-irgc-intelligence-unit-revived/27265226.html
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر