۱۳۹۴-۰۷-۲۷

گزارش تلویزیون دُرّ از تجمع روز شنبه مقابل اوین

گروه خبري سايت
گزارش تلویزیون دُرّ از تجمع روز شنبه مقابل اوین
دُرّ تی وی در گزارش خود نوشت: روزشنبه هواداران و علاقمندان مکتب آقای دکتر محمدعلی طاهری دست به گردهم آیی بزرگی در مقابل زندان اوین زدند. در این روز اگرچه باران بسیار شدیدی از آسمان تهران فرو می بارید در اراده اهنین و استوار شرکت کنندگان خللی وارد نیاورد. حدود بیست نفر از ماموران نیروی انتظامی با انیفورم و چند ماشین پلیس، تظاهرکنندگان را که هریک با بنری در دست ایستاده بودند، در پیاده روی حاشیه اتوبان به سمت جلو و عقب خیابان به حرکت در می آوردند که این امر به این گردهم آیی حالت یک راه پیمایی خودجوش بخشیده بود.
این رسانه افزود: بسیاری از تظاهرکنندگان از شهرها و شهرستانهای دور و نزدیک خودرا در اول صبح به میعادگاه جلوی زندان اوین رسانده بودند. ماموران لباس شخصی نیز با بیسیمهای خود در تماس با مسئولان و فرماندهانشان بر این آکسیون بزرگ مردمی نظارت مینمودند. حضور اعضای انجمن لگام (لغو گام به گام مجازات اعدام) در کنار تظاهرکنندگان بسیار تماشایی بود.
تلویزیون دُرّ در ادامه توضیح داد: عابران در پیاده روها و مسافران و رانندگان خودروها با شگفت زدگی و اشتیاق به این حرکت خودجوش و مدنی می نگریستند و هریک به نحوی خاص خود ابراز همراهی مینمود.
ویدیو ارسالی از تجمع شاگردان محمدعلی طاهری مقابل ساختمان لاستیک دنا شنبه 25مهر94



منبع خبر :
https://www.youtube.com/watch?v=d-b1liM2Rwc&feature=youtu.be
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين . تلگرام . اينستاگرام
https://telegram.me/erfanekeihani
http://instagram.com/ErfaneKeihani
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر