۱۳۹۴-۰۷-۱۸

تا احقاق حقوقم به اعتصاب غذا ادامه می دهم

گروه خبري سايت
تا احقاق حقوقم به اعتصاب غذا ادامه می دهم
پیام محمدعلی طاهری از زندان اوین: تا احقاق حقوقم به اعتصاب غذا ادامه می دهم
محمدعلی طاهری در حالی به شصتمین روز اعتصاب غذای خود نزدیک می شود که با وجود چندین بار بیهوشی حتی زیر بار سرم نیز نرفته است.
به نقل از تلوزیون دُرّ ، وی در پاسخ به درخواست خانواده اش برای شکستن اعتصاب غذا گفته است:
« من در راه عقیده ام جهاد می کنم و از ریخته شدن خونم، شاگردانم درس می گیرند. »
وی در پیامی که به خانواده اش اعلام کرده، گفته است: « من اعتصاب غذا را برای تخفیف جرم نکرده ام. اعتصاب کردم تا وظیفه شرعی ام که مقابله با ظلم است را انجام دهم و نزد درگاه خداوند شرمنده نباشم که چرا ضعیف واقع شدم. »
منبع خبر : DorrTV1

برای دیدن کلیک کنید
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر