۱۳۹۴-۰۷-۱۸

مرام مشترک ما ظلم ستیزی است

گروه خبري سايت
مرام مشترک ما ظلم ستیزی است
 پس در اعتصاب غذا به محمد علی طاهری می پیوندیم
جمعی از شاگردان محمد علی طاهری، از طریق فراخوانی که در صفحه « تظاهرات، تحصنات و تجمعات جهانی برای آزادی محمد علی طاهری» منتشر کرده اند، خبر داده اند که به زودی در همنوایی با محمد علی طاهری، به اعتصاب غذای دسته جمعی، دست خواهند زد.
متن این فراخوان به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم

كلّ يومٍ عاشورا و كلّ ارض كربلا
در آستانه ماه محرم ، ماهی که یادآور حرکتی تاریخی در مقابل ظلم است، محرم دیگری برپا شده.
این ماه، ماه شروع مسیر مستدامی برای اعصار و قرون است؛ مسیری که قدم های اول آن توسط یکی از بزرگترین ظلم ستیزان عالم حیات، حضرت امام حسین علیه السلام، برداشته شده است.
این قدم برداشته شد، تا پیام آن، تا نسل ها و نسل ها ادامه داشته باشد؛ چراکه بشر اشتباهات خود را تکرار می کند، ظلم و جهل مختص یک عصر خاص نیست.
حال، تاريخ همچنان درحال تكرار است؛ امروز با گذشتن هزاران سال از واقعه کربلا، دوبار ه شاهد این هستیم که به اسم حق، با حق به جنگ و عناد برخواسته شده، و موحدی را به جرم خداباوری، به مسلخ مرگ فرا خوانده اند.
در ماه های اخیر، در جای جای دنیا شاهد به پا خواستن مردم بیدار زمانه مان، در مقابل این ظلم بوده ایم. از روحانيون، فعالین مدنی، فعالین سیاسی و فرهنگی گرفته تا چهره های هنری، که با وجود تنوع عقیده، در خصوص حمايت از محمدعلي طاهري، به اتفاق نظر رسيده اند؛ چرا که مرام مشترک انسان باوران، ظلم ستیزی است.
برای یادآوری جایگاه مهم «دفاع از مظلوم»، در زنده نگه داشتن انسان و انسانیت، ما جمعی از معتقدان به مرام« ظلم ستیزی» از روز هشتم ماه محرم مصادف با ۳۰ مهرماه ۹۴، ۲۲ اکتبر ۲۰۱۶، همنوا با محمد علی طاهری، که اعتصاب مرگبار او از دوماه فراتر رفته است، اعتصاب غذای خود را آغاز می کنیم.
ما روز هشتم محرم ( ۳۰ مهرماه را) «روز حمايت از مظلومين جهان» نامگذاری می کنیم و از تمامی آزاداندیشان و ظلم ستيزان دعوت مي کنیم در جهت حمايت عملي ازمظلومیت این اندیشمند ایرانی،که تبدیل به یکی از نمادهای رواداشتن علنی ظلم در زمانه ما شده، به این حرکت بپیوندند.
همگامان با ما در این مسیر صعب اما ناگزیر با شرکت در گردهمای ای که زمان و مکان های دقیق آن متعاقبا اعلام می شود، آمادگی خود را برای حضور در میدان ظلم ستیزی اعلام خواهند کرد.
با آرزوي توفيق الهي
منبع خبر :
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر