۱۳۹۴-۰۷-۳۰

با استعانت از خداوند متعال و شکر و سپاس

گروه خبري سايت
بسْم الله الرحمن الرحيم
حلقه افسون و افسانه نيست
كلام بيهوده و ياوه نيست
حلقه رحمت و فيض اوست
كلام حق است، بازيچه نيست
(استاد طاهرى در زندان اوين)
با استعانت از خداوند متعال و شکر و سپاس به درگاه احدیت، شکستن اعتصاب غذای آقای محمدعلی طاهری در هفتادمین روز آن، گامی مثبت برای خنثی کردن نقشه شوم دشمنان وی و اثبات بی گناهی این مرد فرزانه در دیوان عالی کشور برداشته شد. از این پس باید در انتظار به ثمر نشستن تدابیر و تلاشهای وکلای محترم ایشان باشیم که با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته آنان نسبت به نقض حکم اعدام و اثبات بی گناهی وی بسیار امیدوار و خوشبین هستیم . بدیهیست که دشمنان و مخالفان استاد هم در این برهه بیکار ننشسته و با هر ترفندی سعی در به کرسی نشاندن اهداف شوم خود و بی اثر کردن این تلاشها خواهند نمود .
لازم به توضیح است که تنها راه ارتباطی استاد با بیرون از زندان، همسر ، برادر و وکلای ایشان است لذا هر نقل قول، پیامی یا ادعایی غیر از این مجاری، نامعتبر و مردود است .
با استناد به آثار قطعی و مستند از آقای طاهری از جمله لایحه 26 صفحه ای دستنویس وی، ایشان همواره از سیاست دوری گزیده و هیچگاه داعیه کار سیاسی و تشکیلاتی نداشته اند البته ممکن است که در برهه ای در اثر فشارها و القائات بازجویان مطالبی برخلاف رویه خود را بر زبان آورده باشند که همانها مستمسک ادعاهای بدخواهان علیه وی قرار گرفته باشد اما ایشان هیچگاه خود را در مقابل نظام و انقلاب ندانسته و همواره به عنوان یک آموزگارعرفان سعی در اخلاقی تر کردن زیست انسان ها داشته است و نه افزایش مشکلات و گرفتاریهای آنان .
خانواده آقای طاهری متحداْ ضمن تقبیح اظهارات و القائاتی که سعی در تخریب و جوسازی علیه وکلای محترم بیان می شود اعلام می نمایند که به وکلای معزز آقای طاهری که بدون هرگونه چشمداشتی و تنها برای خدمت به نوع بشر و دفاع از حق و مظلوم قبول زحمت کرده اند اطمینان کامل داشته و یقین دارند که هرگونه توهین و بی احترامی و تهمت زنی به آنان اقدامی علیه آقای طاهری و همراستا با دسایس دشمنان وی است.
با احترام
خانواده محمد علی طاهری
https://www.facebook.com/EzatTaheri/photos/a.443237265791296.1073741828.434293163352373/834011440047208/?type=3
منبع خبر : گروه خبري سايت   http://www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين . تلگرام . اينستاگرام
http://instagram.com/ErfaneKeihani
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
https://telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر