۱۳۹۴-۰۷-۱۳

نامه شاگردان محمدعلی طاهرى به سه مرجع تقليد

گروه خبري سايت
نامه شاگردان محمدعلی طاهرى به سه مرجع تقليد
برای نجات جان طاهری اقدام عملی کنید
جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه، در نامه‌ای به سه تن از مراجع تقلید با یادآوری آموزه‌های اسلامی نوشتند که «هركس فرياد و استغاثه انساني را بشنود كه مسلمانان را به ياري و كمك مي‌طلبد و به ياري او نرود مسلمان نيست.»
این شاگردان هم‌چنین در بخشی از نامه خود آورده‌اند که «به اين وسيله صداي دادخواهي آقاي طاهري را به سمع‌تان مي‌رسانيم و هشدار مي‌دهيم، دامي كه آقاي طاهري در آن گرفتار است، سپاهياني پهن كرده‌اند كه هرچند به ظاهر به ولايت فقيه و روحانيت ادعاي سرسپردگي دارند ولي عملا در پي بي اعتبار كردن آن در تلاش‌اند، عملكرد برخي متصديان اين نوع تفكر درگذشته نزديك كشور به آشكاري قابل رؤيت است.»
به نقل از سحام نیوز، متن نامه جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه به سه تن از مراجع تقلید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

آيات عظام و مراجع معظم تقليد آقايان مكارم شيرازي، علوي گرگاني و صافي گلپايگاني
با سلام و دعاي خير
آن‌گونه كه مستحضريد، اطلاعات سپاه با روشي ناجوانمردانه و ناپسند، بريده‌هايي از گفتار و نوشته‌ها و متون جعلي منتسب به آقاي طاهري را جهت اخذ فتواي ارتداد و افساد في الارض به محضرتان ارسال نمود و آن‌جنابان نيز ناآگاه از توطئه شوم ايشان، فتاواي دل‌خواسته آن‌ها را مرقوم فرموديد، و اين فتاوي دست‌مايه صدور حكم متحجرانه و قرون وسطايي اعدام شد.
پس از آن با مراجعه شاگردان اقاي طاهري و ارائه مستندات قانوني، مجاب شديد و از فتاوي خود عدول نموديد. ليكن تنها اين كافي نيست. از زمان صدور رأي تاكنون ماه‌ها مي‌گذرد. حكم غير شرعي و غيرقانوني صادره، حتي به آقاي طاهري ابلاغ نشده است. ايشان براي اعتراض به عدم امكان دفاع و ممانعت از دفاع و تسليم دفاعيات، فشارهاي متعدد رواني، جسمي به خود و خانواده‌اش، عدم دسترسي آزاد به وكيل، عدم توجه دستگاه قضائي امنيتي به مستندات و مدارك ابرازي و… ديگر از جان خود مايه گذاشته و بالغ بر پنجاه روز است كه اعتصاب غذا نمودند.
پيش‌تر وي خواسته بود قبري برايش تهيه كنند تا عدم دلبستگي خود و علاقمندانش را به دنيا و پيروي از سالار و مقتدايش امام حسين عليه السلام كه فرمود «هيهات منّا الذلّة» به گوش جهانيان برساند.
اكنون عنايتاً به فرموده رسول الله (ص) كه فرمودند: «و مَن سمِعَ رجلا ًينادي يا لَلمسلمين فلَم يجبهُ فليس بمسلمٍ» (هركس فرياد و استغاثه انساني را بشنود كه مسلمانان را به ياري و كمك مي‌طلبد و به ياري او نرود مسلمان نيست) به اين وسيله صداي دادخواهي آقاي طاهري را به سمع‌تان مي رسانيم و هشدار مي‌دهيم «دامي كه آقاي طاهري در آن گرفتار است را، سپاهياني پهن كرده‌اند كه هرچند به ظاهر به ولايت فقيه و روحانيت ادعاي سرسپردگي دارند ولي عملا در پي بي اعتباركردن آن در تلاشند.» عملكرد برخي متصديان اين نوع تفكر درگذشته نزديك كشور به آشكاري قابل رؤيت است. از اين‌رو شرط مسلماني است، همان‌گونه كه با ارائه فتواي سابق‌الذكر، توطئه ايشان تحقق يافت، اكنون نيز صداي مظلوميت آقاي طاهري را شنيده و اقدامي عملي در نجات جان وي انجام دهيد.
با آرزوي توفيق الهي
جمعی از شاگردان محمدعلی طاهری
منبع خبر :
http://sahamnews.org/2015/10/290928
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر