۱۳۹۴-۰۷-۲۸

ترمى عملى بنام " سه كليدِ صبرو إيمان و شجاعت "

گروه خبري سايت
ترمى عملى بنام " سه كليدِ صبرو إيمان و شجاعت "
بسم الله الرحمن الرحیم
تشكيل كلاس استاد طاهرى در زندان اوين:
ترمى عملى بنام " سه كليدِ صبرو إيمان و شجاعت "
اين كلاس در 22 مرداد در بند 2-الف در زندان اوين وبا دو بيتى زيباى زير ازسروده هاى استاد در همين بند، آغاز شده است:
حلقه افسون و افسانه نيست
كلام بيهوده و ياوه نيست
حلقه رحمت و فيض اوست
كلام حق است، بازيچه نيست
(در اولين صفحه از 250صفحه دفاعيه مفقود الأثر)
استاد طاهرى با 70 روز اعتصاب غذا و جنگيدن براى زنده زيستن كلاس درس عملى ( صبرو إيمان و شجاعت ) را بعنوان ترم جديدى از دوره هاى آموزشى عرفان كيهانى حلقه با موفقيت خيره كننده اى بر گزار كردند.
پرونده سازان براى بر گزارى اين ترم جديد نيز همچون ترم هاى قبل مشغول پرونده سازى شده اند و از وضعيت جسمانى ايشان كه لزومى به تشريح ندارد بهره بردارى كرده وبا شكنجه روانى كوشيده اند كه ايشان را از نظر روحى وروانى در وضعيتى قرار دهند تا كلامى جرم ساز بر زبان ايشان جارى شودو با آن برگى بر پرونده دروغين قبلى اضافه گردد. اميدواريم که در بین مسؤلان باشند افرادی که با نگاه عادلانه تر به پرونده ایشان توجه داشته و به خواسته ما كه درزير ارايه مى شود توجه كنند:
مسئولان متعهد جمهوری اسلامی ایران که دغدغه انسانیت و ایمان دارید،
مردم شریف ایران به این وسیله به آگاهی می رسانیم که استاد محمدعلی طاهری بیش از چهار سال و نیم است که برخلاف قوانین و آیین نامه های زندان های ایران در بازداشتگاه و عمدتا به صورت انفرادی یا در شرایط انفرادی نگهداری می شود. در حالی که بازداشتگاه انفرادی برای متهمانی است که در پرونده آنها درمرحله تحقیقات مقدماتی است و مدت بازداشت آنها از نظر قانونی، موقت و محدود است.
اما آقای طاهری که پس طی دوره تحقیقات پرونده، باید به بند عمومی منتقل می شد آشکارا و برخلاف قانون همچنان در وضعیت فشار روانی در بازداشتگاه انفرادی بسر می برد.
متاسفانه دادستان تهران که در ابتدای عهده دار شدن مسئولیت خود ادعا می کردند تابع ضابطان قضایی نخواهند بود و قانون را اجرا خواهند کرد نظاره گر بی تفاوت این رفتارهاست. یکی از آثار این فشارهای روانی که هر انسانی را از پای در می آورد این است که گاهی ممکن است زندانی را وادار به واکنش های تند نماید. استاد طاهری که در واکنش به انواع رفتارهای غیر قانونی دست به اعتصاب زده است و طی هفتاد روز گذشته جسمش رنجور و نحیف شده است با درخواست های مکرر خانواده و دوستان مبنی بر شکستن اعتصاب خود روبرو است. خانواده و وکلای او قول داده اند سه خواسته برحق او را از طرق قانونی، بازهم پیگیری کنند و امیدواریم ایشان هم برای رفع نگرانی خانواده و دوستان تصمیم مقتضی را اتخاذ نمایند.
آقای طاهری در آخرین ملاقات و تلفنی که با همسر رنجدیده خود داشتند به صراحت اعلام کرده اند که:
« من هیچوقت یک کنشگر سیاسی نبوده و فقط اهل آموزه های عرفانی و اخلاقی بوده ام و به نظام جمهوری اسلامی هم التزام داشته ام اما پرونده سازانی که با انگیزه های ضدعرفانی و سیاسی و با هدف مشکل آفرینی اقدام به زندانی کردن من کرده اند در این چند سال عمدا مرا در شرایطی نگه داشته اند که عصبانی شوم و حرف هایی برخلاف رویه همیشگی خود بزنم تا بتوانند از آن علیه من سوء استفاده کنند.
در حالی که خودشان چند روز هم طاقت تحمل این شرایط سخت انفرادی را ندارند مرا نزدیک به 5سال است در این وضعیت زندانی کرده اند.من هم پیچ و مهره نیستم، یک انسان هستم و اگر گاهی کلمه ای هم برخلاف رویه معمول خود بر زبان رانده باشم اعتباری ندارد و به حکم آموزه های عرفانی و اخلاقی ما باید در سخت ترین شرایط خویشتندار باشیم».
این سخنان استاد طاهری عمق مظلومیت ایشان را نشان می دهد و از مسئولان محترم قضایی که داعیه عدالت را دارند و هر اقدام آنان به نام دین ثبت می شود و بر قضاوت عمومی درباره روحانیت نیز مؤثر است تقاضا داریم به این وضعیت اسفبار خاتمه دهند و با نقض حکم ناعادلانه ایشان و انتقال به بند عمومی تا تعیین تکلیف قانونی اهتمام خود را در اجرای عدالت نشان دهند.
خانواده محمدعلی طاهری:
عزت الملوك طاهرى (مادر اآقاى طاهرى)
آذردخت طاهرى(خواهر آقاى طاهرى)
درخواست آذردخت طاهری و شاگردان از محمد علی طاهری برای شکستن اعتصاب غذا :
https://youtu.be/3fWP6o8U4XA
خانواده محمدعلی طاهری
https://www.facebook.com/EzatTaheri/photos/a.443237265791296.1073741828.434293163352373/833338600114492/?type=3&fref=nf
منبع خبر : گروه خبري سايت   http://www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين . تلگرام . اينستاگرام
http://instagram.com/ErfaneKeihani
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
https://telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر