۱۳۹۴-۰۷-۲۸

پیام مهم خانواده محمد علی طاهری به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورا

گروه خبري سايت
پیام مهم خانواده محمد علی طاهری به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورا
بسم الله الرحمن الرحیم
«حسین(ع) تا ابد، بر شاخه‌ی درخت هستی و معرفت نغمه خوان است؛ تا چه کسی از نغمه‌های او پریشان و منقلب شود و به این وسیله ارزش خود را کشف و شکوفا کند. حسین (ع) شاهد حق شد و با خون خود به آن شهادت داد. او در این راه شهید شد و به جاودانگی دست یافت و این پیام را برای ما به جای گذاشت که «اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید». سلام بر سرور آزادگان»( برگزیده از گفتار محمدعلی درباره قیام عاشورا در کتاب چند مقاله)
هموطنان شریف و دلدادگان حسین علیه السلام با عرض تسلیت به مناسبت اندوه و سوگ سالار شهیدان، به این وسیله به اطلاع می رسانیم که ما به عنوان خانواده آقای محمدعلی باور داریم که آقای طاهری یک زندانی بیگناه است و او در عرفان کیهانی چیزی جز همان عرفان سنتی نگفته است و چنانکه عده ای از متخصصان و صاحبنظران شناخته شده علوم اسلامی هم کتبا شهادت داده و نوشته و منتشر کرده اند او انسانی است موحد و معتقد اما امروز قربانی عرفان ستیزانی شده است که امام خمینی را هم به عنوان عارف، دشمن می دارند. ما رنج روزهای سخت اسارت فرزند و یکی از ارکان خانواده مان را تحمل می کنیم و برای آزادی اش می کوشیم و دعا می کنیم اما همیشه نگران بوده ایم همانطور که پرونده سازان در پی سیاسی کردن و حتی الحادی کردن اتهامات استاد طاهری هستند تا دستاویز لازم برای حذف او را پیدا کنند عده ای هم در مقابل در صدد بهره برداری سیاسی از مسئله طاهری هستند و با نحوه حضور و دخالت خود در قالب دلسوزی و دفاع از طاهری می خواهند اهداف سیاسی خود را دنبال کنند. دوستان و شاگردان استاد طاهری همانطور که مخالف سیاسی کردن پرونده استاد از طرف برخی افراد مشکوک و نفوذی در حکومت هستند باید مانع سوء استفاده برخی افراد سیاسی شوند که در داخل یا خارج از کشور در صفوف آنها قرار می گیرند. ما از همه کسانی که با زبان حقوقی و حقوق بشری از استاد طاهری دفاع می کنند تشکر و استقبال می کنیم اما سیاست ورزان رادیکال اپوزیسیون می توانند برای رسیدن به اهداف خود هر روشی را می خواهند انتخاب کنند اما جایز نیست دیگران را و بخصوص زندانیان در معرض خطر را پوشش اقدامات خود قرار دهند بخصوص این روزهای مقدس تاسوعا و عاشورا که برای هر مسلمان و هر ایرانی و برای هر انسانی واجب الاحترام است و باید با دریای مردم سوگوار برای امام مظلومان و سروز شهیدان همنوایی کنند نباید اجازه داد دست به کارهایی بزنند که خدای ناکرده حرمت این روزها را نادیده بگیرد. استاد محمد علی طاهری از عاشقان راستین اهل بیت و شیفتگان حسین بن علی(ع) بوده و هست و گفته ها و نوشته هایش سند زنده ای بر این ادعا هستند لذا او هم راضی به اقداماتی نیست که بخواهند از فرصت ایام محرم برای اهداف دیگر استفاده کنند. ما به عنوان خانواده آقای طاهری اعلام می کنیم با هرگونه تجمع در ایام سوگواری سالار شهیدان به بهانه استاد طاهری مخالف بوده و آن را به دور از خیرخواهی می دانیم.
پیام خود را ضمن تسلیت مجدد شهادت اباعبدالله و یاران فداکارش با کلام استاد به پایان می بریم:« ظهر عاشورا است و ظهر عاشوراها، فرصتی است که انسان با خود واقعی اش روبرو شود. من نیز در این آیینه، خویشتن خویش را مشاهده می‌کنم و می‌بینم که امروز چقدر عجول هستم (کان الانسان عَجولاً)، تا چه حد حریص و سیری ناپذیر(ان الانسان خلق هَلوعاً) و تا چه حد رسیدگی به شکم مرا به بند کشیده است و در این حال که نگاه من خالی از بصیرت و قلب من تهی از معرفت بوده، درک و فهمی از درس حسین(ع) نیافته‌ام، در غفلت به سر می‌برم! آیا این مصداق(اولئک کالانعام بل هم اضل) نیست؟ امروز به راحتی دروغ می‌گویم، به گرسنه و درمانده تر از خود رحم نمی‌کنم و در اِسراف غرق شده و غذای متبرک او را اسراف کرده و در زباله‌دانی می ریزم و…این است خـود واقعی مـن که در روز عاشورا برملا می‌شود.
آری عاشورا، آیینه‌ی تمام قدی است در مقابل ما تا بتوانیم خود واقعی را در آن نظاره و شناسایی کنیم و به معرفت راه حق برسیم.
بیاییم در این آیینه به خود نگاهی بیاندازیم، برای خود چاره‌ای بیندیشیم و طرحی نو بیابیم تا پس از رسیدن به اندیشه‌ای درست، نوبت به انجام عمل رسد و بتوانیم نهضت حسین(ع) را در عمل زنده نگاه داریم. وای اگر از همه‌ی این نهضت‌ها و حماسه‌های بزرگ، برای ما دست بریده‌ای، لب خشکیده‌ای، سر بریده و فرق شکافته‌ای و…باقی‌مانده باشد و معرفت حرکت انسان‌های بزرگ تاریخ در گذر زمان به دست فراموشی سپرده شده و از آن‌ها فقط مراسمی برجای مانده باشد، آن وقت است که باید گریست و گریست، برسر زد و شیون کرد برای این همه غفلت و....)
با احترام خانواده محمد علی طاهری
منبع خبر :
https://www.facebook.com/EzatTaheri/posts/833546626760356:0
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين . تلگرام . اينستاگرام
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
http://instagram.com/ErfaneKeihani
https://telegram.me/erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر