۱۳۹۴-۰۷-۲۱

آخرین حربه یک زندانی که صدایش به جایی نمی رسد

گروه خبري سايت
آخرین حربه یک زندانی که صدایش به جایی نمی رسد
اعتصاب غذا ؛
روزهایی که محمدعلی طاهری پشت سر می گذارد ، روزهایی سخت و طاقت فرسا است و برای هر انسانی، اعتصاب غذای دو ماهه امری جانکاه و رنج آور به حساب می آید.
محمدعلی طاهری اما هدفی بزرگ را دنبال می کند و آن مبارزه با ظلم است. ظلمی که برای او چاره دیگری باقی نگذاشته مگر فدا کردن جسمش برای فریاد ندای حق طالبی در گوش جهانیان.
او در پاسخ تقاضاها برای شکستن اعتصاب گفته است: «من راه دیگری برای رساندن صدایم ندارم و اعتصاب غذایم را ادامه می دهم.»
وکیل محمدعلی طاهری اما این اعتصاب غذا را به نفع موکلش نمی داند. او در گفتگو با تلوزیون بین المللی دُرّ ، با اشاره به اهمیت نداشتن این اعتصاب غذا برای ضابطین پرونده افزود: «آقای طاهری اشتباه می کند من به خودش هم گفتم که این اعتصاب غذا فقط به سلامت خودت آسیب می زند و چه بسا مورد علاقه کسانی است که با ایشان مبارزه اعتقادی می کنند. »
سانسور دفاعیات محمدعلی طاهری از پرونده ارجاع شده به دیوان عالی
به گفته یکی از وکلای محمدعلی طاهری، در اقدامی غیرقانونی، آخرین دفاعیات محمدعلی طاهری از پرونده ارجاع شده به دیوان عالی کشور، ربوده شده و پرونده وی به قرارگاه ثارالله برده شده است (بخوانید دزدی پرونده). این در حالی است که نیروهای امنیتی این قرارگاه در این فرصت، مجدانه هیزم به تنور پرونده سازی با اتهامات ناجوانمردانه می ریزند تا شاید از قبل ریختن خون محمدعلی طاهری به ناحق، نانی برای سفره خود و زن و بچه شان به ارمغان ببرند .
آخرین نفس های محمدعلی طاهری برای احقاق حقوق پایمال شده .محمدعلی طاهری در بیانیه ای از زندان اوین، اعتصاب غذای خود را جهاد در راه دفاع از عقیده می خواند. او که همواره در آموزه هایش، حق طلبی و ظلم ستیزی را مهمترین درس تفکر عاشورایی و امام حسین(ع) دانسته است، اینک درعمل با تمام آنچه که برایش باقی مانده به مبارزه با ظلم برخاسته است تا ظالمان و ستمگران بدانند که او در موضع ضعف نیست و شاگردانش از ریخته شدن خونش درس بگیرند. وی در بیانیه اش گفته است: « من اعتصاب غذا را برای تخفیف جرم نکرده ام. اعتصاب کردم تا وظیفه شرعی ام که مقابله با ظلم است را انجام دهم و نزد درگاه خداوند شرمنده نباشم که چرا ضعیف واقع شدم.علیزاده طباطبایی در مصاحبه ای از جدی بودن تصمیم محمدعلی طاهری برای ادامه اعتصاب غذا خبر داد. محمدعلی طاهری در شرایط خفقان آوری به سر می برد. نه تنها به او قلم و کاغذ نمی دهند تا دفاعیه ای بنویسد و 250 صفحه از دفاعیات قبلی او را می دزدند، بلکه حتی دفاعیات وکلای پرونده را نیز از پرونده حذف می کنند. اما گویا همه ی این ها به انضمام پرونده سازی ناموسی و اتهام های ناجوانمردانه باز هم کفایت نمی کند و سرانجام خود پرونده ارجاع شده به دیوان عالی هم توسط نیروهای قرارگاه ثارالله ربوده می شود. گویا هیچ قانون و هیچ وکیل و هیچ قوه ای جلودار عده ای که کمر به قتل محمدعلی طاهری بسته اند نیست. محمدعلی طاهری اما با شهامت تمام خود را در موضع ضعف نمی بیند. او که خود را شاگرد مکتب امام حسین(ع) می داند، در شرایطی که ظلم او را احاطه کرده، تصمیم گرفته است یزیدیان را برای همیشه در تاریخ رسوا کند. وی در پاسخ به درخواست وکیلش برای شکستن اعتصاب غذا تصریح کرد: « من در راه عقیده ام جهاد می کنم و از ریخته شدن خونم، شاگردانم درس می گیرند.»
منبع خبر : گروه خبري سايت http://erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين . تلگرام . اينستاگرام
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
https://telegram.me/erfanekeihani
http://instagram.com/ErfaneKeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر