۱۳۹۴-۰۷-۲۱

بیش از ۶۰ روز اعتصاب غذا

گروه خبري سايت
بیش از ۶۰ روز اعتصاب غذا
 علیزاده طباطبایی نسبت به جان باختن محمدعلی طاهری هشدار داد
به نقل از سحام نیوز
یکی از وکلای محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه، نسبت به جان باختن «محمدعلی طاهری» بر اثر اعتصاب غذا و شدت یافتن مشکلات جسمانی وی در زندان هشدار داد.
به گزارش «سحام»، محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه در نامه‌ای به معاون امنیت دادستان کل کشور، نسبت به جان باختن محمدعلی طاهری پس از ۶۰ روز اعتصاب غذا هشدار داد و این حادثه احتمالی را موجب «هزينه‌های زيادى براى نظام» دانست.
«محمدعلی طاهری» زندانی عقیدتی جمهوری اسلامی و بنیان‌گذار عرفان حلقه، درحالی به شصتمین روز اعتصاب غذای خود نزدیک می‌شود، که با وجود چندین بار بیهوشی، از انتقال به بهداری زندان اوین استنکاف کرده و در برابر «تزریق سرم» مقاومت کرده است.
این زندانی عقیدتی در پاسخ به درخواست خانواده‌اش برای شکستن اعتصاب غذای خود گفته است: «من در راه عقیده‌ام جهاد می‌کنم و از ریخته شدن خون من شاگردانم درس می‌گیرند.»
وی در پیامی که به خانواده‌اش اعلام کرده گفته است: «من اعتصاب برای تخفیف جرم نکردم، اعتصاب کرده‌ام تا وظیفه‌ی شرعی‌ام که ٬مقابله با ظلم٬ است را انجام دهم و نزد درگاه خدا شرمنده نباشم که چرا ضعیف واقع شدم.»
منبع خبر :
http://sahamnews.org/2015/10/291273
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين . تلگرام . اينستاگرام
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
https://telegram.me/erfanekeihani
http://instagram.com/ErfaneKeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر