۱۳۹۴-۰۷-۲۱

اعلام خطر وکیل محمد علی طاهری در مورد وضعیت خطرناک موکلش


گروه خبري سايت
اعلام خطر وکیل محمد علی طاهری در مورد وضعیت خطرناک موکلش
فوت احتمالی محمد علی طاهری در اعتصاب غذا هزینه زیادی برای نظام خواهد داشت
به نقل از سایت« چالش عدالت» محمود علیزاده طباطبایی در خصوص وضعیت جسمی محمد علی طاهری پس از ۶۰ روز اعتصاب غذا، به دادستانی کشور هشدار داده است.
این سایت متنی با عنوان:«درخواست سید محمود علیزاده طباطبایی از معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور برای رسیدگی به وضعیت محمدعلی طاهری.» منتشرکرده و نوشته است:« در ادامه روند ناعدالتی ها و غلبه نگاه امنیتی بر نگاه حقوقی در پرونده محمد علی طاهری، همچنان فشارها بر دیوان نیز ادامه دارد.»
این گزارش می افزاید: «بیش از ۶۰ روز از اعتصاب غذای محمدعلی طاهری می گذرد و علی‌‌رغم وجود گزارش‌هایی از وخامت حال وی، تاکنون هیچگونه رسیدگی از سوی مسئولان انجام نشده است. بر این اساس، سید محمود علیزاده طباطبایی طی نامه ای به معاونت سیاسی امنیتی دادستان کل کشور، نسبت به وضعیت جسمانی موکلش اعلام خطر نمود.»
متن نامه به این شرح است:
جناب آقای بختیاری
معاون محترم امنیت دادستان کل کشور
سلام علیکم
احتراماً باستحضار میرساند:
آقای محمدعلی طاهری از تاریخ ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ بعلت عدم ابلاغ رأی و عدم ارائه لایحه ۲۰۰ صفحه ای ایشان به دادگاه و برخورد نامناسب ضابطین دست به اعتصاب غذا زده و سلامت وی بطور جدی در خطر است. با عنایت باینکه ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ فرجامخواهی ثبت شده ولی هنوز به شعبه دیوانعالی کشور ارجاع نگردیده و فوت احتمالی وی در اعتصاب غذا هزینه زیادی برای نظام خواهد داشت، مستدعی است مقرر فرمایید اقدامات احتیاطی لازم جهت جلوگیری از چنین فاجعه ای انجام گیرد.
با احترام
دکتر سید محمود علیزاده طباطبایی
وکیل محمدعلی طاهری

منبع خبر :
http://www.justicechallenge.com/hunger-strike
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين . تلگرام . اينستاگرام
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
https://telegram.me/erfanekeihani
http://instagram.com/ErfaneKeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر