۱۳۹۴-۰۵-۱۵

بهداشت معنوی یا سرطان معنوی؟..


بهداشت معنوی یا سرطان معنوی؟..
محمدرضارحیمی‬‬، بازجویی که به شغلش عشق می ورزد
بازجو محمدرضا رحیمی، بازجوی اطلاعات‌سپاه‬‬ عضو قرارگاه‌ثارالله‬‬، بازجوی بند ‏دوالف‬‬ زندان‌اوین‬‬، بازجوی اختصاصی محمدعلی‌طاهری‬‬ و مربیان مجموعه عرفان حلقه .
از او به دلیل ماهیت شغلش اطلاعات زیادی در دست نیست، غیر از چهره شناسایی شده اش در عکس ها و یک نام. او حدود ۳۵ سال سن دارد و شنیده شده دختری به اسم هليادارد.
شايعه است که بسياري از بازجويان از جمله او در ‫#‏دانشگاه‌امام‌صادق‬‬ به رياست مهدوي كني درس خوانده اند.
رحیمی ماموریت اختصاصی بازجویی و ثبت اعترافاتی را به عهده دارد که قاعدتا تحت فشار از محمد علی طاهری و شاگردانش منتشر شده و ضمیمه پرونده ها شده است. او خودش از اعترافات فیلم برداری می کند.
ربط امثال رحیمی با موسسه ‫#‏بهداشت‌معنوی‬‬ اگرچه ارتباط شفاف و مشخصی نیست اما رویه فکری که برای درج اعترافات توسط او دنبال شده، از این موسسه ارتزاق می شود.
«بازجویی که رو بازی می کند»
چهره او به این دلیل شناسایی شده است که او برخلاف رویه بسیاری از بازجوها، ابایی از شناخته شدن چهر ه اش به عنوان بازجو ندارد و اصطلاحا «رو بازی می کند.»
بعد از مرگ نمازي بازجوی اول محمد علی طاهری كه رحيمي او را حاجي مي خواند و در سايه رفتن بازجوهايي دیگری مثل هاشمي، او به عنوان بازجوی اصلی این پرونده حضور پررنگ وبي محابايي در جمع ها داشته است.
مثلا در تجمعات شاگردان محمد علی طاهری دوربین به دست رویت می شده. در سمينارهایی که علیه عرفان حلقه برگزار شده گاهی در نقش فیلم بردار و گاهی در نقش شخصیت فرهنگی ظاهر شده است.
عکسی که از او در حال فیلم برداری یکی از نشست ها منتشر شده، مربوط به یکی از جلسات نقد و بررسی عرفان حلقه با حضور حمیدرضا ‫#‏مظاهری‌سیف‬‬ و دکتر ‫#‏منصوری‌لاریجانی‬‬ است. نشستی که لاریجانی در آن در محاصره بازجوهای کارشناس نما، مکلف بود مقدمه خود بر کتاب انسان از منظری دیگر را پس بگیرد. همچنین او در جستجوی خانگي متهمين نيز شركت می کند.
«باز جویی که به شغل اش عشق می ورزد»
گفته شده است رحيمي انقدر در بازجويي احساس لذت مي كند كه متهمين را "مهمان" صدا مي كند.
«فیلم بردار، دست به قلم، بازجو، همه فن حریف»
ادبيات نوشتاری رحیمی در مطالبی که علیه عرفان حلقه منتشر شده در سایت هایی چون ‫#‏جهان‌نيوز‬‬، ‫#‏مشرق‌نيوز‬‬ و ‫#‏فارس‬‬ ، برای کسانی که رویه او را می شناسند كاملا قابل شناسايي است.
همچنین فعالیت او در محیط های مجازی آن هم با پرو فایل های جعلی، در بین اعضای مجموعه عرفان حلقه زبانزد است.
او در محیط هایی که شاگردان محمد علی طاهری فعالند خود را به عنوان یکی از اعضای مجموعه و حامی عرفان حلقه جا می زند و یکی از سرگرمی هایش چت کردن با هویت جعلی است.
«تخریب عرفان حلقه برگی زرین در افتخارات ‫#‏بازجورحیمی‬‬»
بازجو رحيمي كه خود را شاگرد خلف نمازي( بازجوی پیشین که فوت شد) معرفي مي كند، در سال هاي اخير به گفته خودش با پرونده عرفان حلقه خودش را محبوب بالادستي ها كرده است.
او مدعي است كه هشت سال زندگيش را روي عرفان حلقه گذاشته و بايد اين پرونده را به اتمام برساند.
اینکه پرونده محمد علی طاهری و شاگردانش، برگ برگ توسط او پربارتر شده، تا امروز محمد علی طاهری با اتهام فساد فی الارض، در خطر حکم اعدام قرار بگیرد، تا همین جا هم دسترنج هشت ساله اوست که به آن میبالد.
‫#‏بازجوهاشمی‬‬
‫#‏بازجونمازی‬‬
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر