۱۳۹۴-۰۵-۲۱

وکیل محمدعلی طاهری شایعه مرگ او را تکذیب کرد

وکیل محمدعلی طاهری شایعه مرگ او را تکذیب کرد
قابل توجه افرادی که شایعه میکنند و خانواده استاد را به دروغ متهم میکنند
تکذیب خبر مرگ محمدعلی طاهری در شبکه خبری بی بی سی
روزنامه تلگراف روز یکشنبه ۹ اوت به نقل از گروهی از هواداران آقای طاهری نوشته بود که او در زندان کشته شده و بعد مقامات قضایی حکم اعدام او را اعلام کرده اند تا حقیقت را پنهان کنند.
محمود علیزاده طباطبایی، در واکنش به این خبر به بی‌بی‌سی فارسی گفت: این خبر دروغ است و او با محمد علی طاهری تلفنی صحبت می کند.
وی همچنین توضیحاتی در خصوص آخرین پیگیری های خود در مورد پرونده ارایه داد.



برای دیدن فیلم کلیک کنید

متن خبر به نقل قول سایت bbc
وکیل محمدعلی طاهری شایعه مرگ او را تکذیب کرد
محمود علیزاده طباطبایی، وکیل مدافع محمدعلی طاهری که در ایران به اعدام محکوم شده است، شایعه مرگ او را در زندان تکذیب کرد و گفت که دیروز با او تلفنی صحبت کرده و حال و روحیه او خوب است.
روزنامه تلگراف روز یکشنبه ۹ اوت به نقل از گروهی از هواداران آقای طاهری نوشته بود که او در زندان کشته شده و بعد مقامات قضایی حکم اعدام او را اعلام کرده اند تا حقیقت را پنهان کنند.
اما آقای علیزاده طباطبایی امروز سه شنبه به بی‌بی‌سی فارسی گفت که حال و روحیه آقای طاهری خوب است و او امیدوار است که دیوان عالی کشور حکم اعدام صادر شده را نقض کند.
آخرین جلسه دادگاه آقای طاهری حدود یک ماه پیش برگزار شد و او به اتهام "افساد فی الارض" به اعدام محکوم شد.
به گفته آقای طباطبایی، این حکم روز هفتم مرداد به او ابلاغ شده و تا ۲۷ مرداد (یک هفته دیگر) فرصت دارد که به آن اعتراض کند.
وکیل آقای طاهری گفت که در مهلت قانونی درخواست تجدیدنظر خواهد داد و پرونده مطابق قانون برای بررسی به دیوان عالی کشور ارجاع می شود.
او گفت که دیوان وارد ماهیت اتهامات خواهد شد و او امیدوار است که حکم نقض شود.
آقای طباطبایی گفت: "آقای طاهری یک پژوهشگر عرفان است و مدعی است که باورهای خود را از طریق اشراق به دست آورده که این با برداشت رسمی از دین متفاوت است. دستگاه های امنیتی گفته اند که آقای طاهری از دین منحرف شده و دیگران را هم منحرف می کند".
وکیل آقای طاهری گفت که برای گفت و گو با آیت الله ناصر مکارم شیرازی به مشهد سفر کرده است و از او در مورد فتوایی پرسیده که گفته می شود در مورد آقای طاهری صادر کرده است.
به گفته آقای طباطبایی، آقای مکارم شیرازی در پاسخ گفته است که او در مورد هیچ شخصی نظر نداده، بلکه گفته است که دیدگاه هایی که در استفتاء مطرح شده بود، انحراف از دین تلقی می شود.
اما آقای طباطبایی می گوید که دیدگاه هایی که در استفتاء مورد نظر به آقای طاهری نسبت داده شده، در هیچ یک از کتاب های او وجود ندارد.
محمدعلی طاهری که به "بنیانگذار عرفان حلقه" شهرت دارد، در سال ۱۳۸۹ توسط ماموران اطلاعات سپاه پاسداران و به اتهام اقدام علیه امنیت کشور دستگیر و پس از ۶۷ روز بازجویی در بند ۲ الف (متعلق به سپاه) زندان اوین به قید وثیقه آزاد شد.
او در اوایل سال ۱۳۹۰ مجددا به اتهام "ارتداد، محاربه، توهین به مقدسات، فساد فی الارض و سب النبی" دستگیر و زندانی شد.
منبع خبر : شبکه پبی بی سی
http://www.bbc.com/persian/iran/2015/08/150811_l10_taheri_death_rumor_denied
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر