۱۳۹۴-۰۵-۲۷

نسرین ستوده در گفتگو با تلویزیون اینترنتی دُرّ

نسرین ستوده در گفتگو با تلویزیون اینترنتی دُرّ
به دلیل بیانیه وکلای محمد علی طاهری از اظهار نظر حقوقی معذورم
نسرین ستوده وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با تلویزیون اینترنتی دُرّ،اعلام کرد: حکم اعدام به دلیل بیان عقاید برای محمد علی طاهری ، مهمترین ایراد پرونده است.
به گزارش کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری؛این حقوقدان و فعال حقوق بشری در این گفتگو با اشاره به این که این پرونده ایرادهای دیگر حقوقی نیز دارد گفت:به دلیل صدور بیانیه وکلای محمد علی طاهری از اظهار نظر حقوقی معذور هستم ، تا زمانی که خانواده او این بیانیه را تعدیل نمایند.
او عنوان کرد:صدور چنین بیانیه ای مسوولیت بسیار سنگینی برای وکلای محمد علی طاهری به همراه دارد.
چندی پیش علیزاده طباطبایی و سعید خلیلی وکلای محمد علی طاهری در بیانیه ای اعلام کردند:
اخیراً مشاهده می شود در فضای مجازی از سوی برخی افراد و جریانات مشکوک دعوتهایی جهت برگزاری تجمع در اعتراض به صدور حکم اعدام آقای محمدعلی طاهری منتشر می شود ، همانگونه که پیشتر هم از سوی خانواده و وکلای ایشان اعلام گردیده ، آقای طاهری مکرراً اعتقاد والتزام خود را به اصول و فروع و ضروریات دین مبین اسلام ونیز پایبندی اش به نظام ، قانون اساسی و قوانین و مقررات کشور اعلام داشته و از هر گونه رفتار و کنش سیاسی پرهیز می نموده وهمیشه مقید بوده و هست که کلیه اقدامات خود و شاگردانش باید در چارچوب قانون و با احترام به هنجارهای نظام صورت پذیرد و به همین سبب کلیه فعالیتهایش اعم از تشکیل کلاس و یا چاپ کتاب و غیره را با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح انجام می داده و در هر موردی که مجوزی صادر نشده از انجام آن کار چشم پوشی کرده است .
لذا خانواده ، وکلا و شخص آقای طاهری اعتقاد راسخ دارند که برگزاری هر نوع تجمعی بدون کسب مجوز از مراجع قانونی صلاحیتدار مضر به حال آقای طاهری و روند پرونده و تلاشهای حقوقی وکلا و دوستان وی بوده و ممکن است سبب ایجاد بهانه و دلیلی علیه آقای طاهری شود .
و از آنجاییکه رأی صادره غیر قطعی و قابل فرجامخواهی است و با توجه به فقدان ادله شرعی و قانونی کافی در اثبات اتهام متهم و نیز تجربه دیگر پرونده های مشابه ، امید فراوان به نقض این رأی در دیوانعالی کشور می رود . بنابراین از کلیه افرادی که با حسن نیت و به قصد حمایت از آقای طاهری قصد چنین اقدامی دارند درخواست می شود جداً از حضور دراین نوع تجمعات خودداری کرده تا در فضایی آرام و بدون تنش و صرفاً حقوقی شرایط برای نقض رأی و آزادی آقای طاهری فراهم گردد.
محمود علیزاده طباطبایی - سعید خلیلی
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر