۱۳۹۴-۰۵-۱۳

اعلام تجمع شاگردان محمدعلی طاهری در برابر کاخ دادگستری

اعلام تجمع شاگردان محمدعلی طاهری در برابر کاخ دادگستری
در پی صدور حکم اعدام برای محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه، قرار است اعضای عرفان حلقه در تاریخ ۲۵ مردادماه در برابر کاخ دادگستری گردهم آیند.
بنا به گزارش ارسالی به «سحام»، اعضای این مجموعه در اعتراض به حکم اعدام صادر شده برای محمدعلی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه در تاریخ ۲۵ مرداد ساعت ۱۰ صبح به نشانی خیابان خیام، روبروی خیابان بهشت، کاخ دادگستری، دیوان‌عالی کشور و ساختمان دادستانی کل کشور، تجمع خواهند کرد. طی فراخوانی که از سوی شاگردان محمدعلی طاهری برای «سحام» ارسال شده، قرار است در همین تاریخ (۱۶ آگوست) در نقاط مختلف جهان تجمعاتی در حمایت از آقای طاهری برگزار شود. تجمع کنندگان خواهان آزادی بی قید و شرط محمدعلی طاهری هستند.
محمدعلی طاهری بنیانگذار دو طب مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی است. وی مبدع نظریه‌ی پیوند شعوری اجزا است که به نام موسسه فرهنگی هنری عرفان حلقه در دهه ۱۳۸۰ به ثبت رسیده است. طاهری در زمان آزادی خود به دلیل ابداعاتی که در حوزه طب مکمل داشته موفق به کسب ۱۶ دکترای افتخاری و جایزه‌ی بین المللی گردید. در عین حال وی فعالیت‌های آموزشی در حوزه عرفان را در موسسه فرهنگی هنری عرفان حلقه با کسب مجوزهای لازم انجام می داد که از مردادماه ۱۳۸۹ به دلیل فشارهای وارد شده از سوی نهادهای امنیتی و عدم تمدید مجوز، ناچار به لغو فعالیت‌های آموزشی خود شد.
محمدعلی طاهری در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ برای سومین مرتبه بازداشت و سپس محاکمه گردید که در این محاکمه به اتهام توهین به مقدسات به ۵ سال حبس تعزیزی، به اتهام لمس نامشروع به ۷۴ ضربه شلاق و به اتهام کسب مال نامشروع به پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان محکوم شد. در حال حاضر طاهری در حال گذراندن پنجمین سال از محکومیت خود به اتهام توهین به مقدسات است، این در حالی است که در تاریخ دهم مردادماه حکم اعدام به اتهام افساد فی‌الارض به وکیل وی ابلاغ شده است.
بنا بر اظهارات علیزاده، وکیل محمدعلی طاهری در بیانیه‌ای که به دلیل صدور حکم اعدام برای موکلش صادر کرده، حکم محمدعلی طاهری مبنی بر اعدام مستند به ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی به علت افساد وسیع در زمین توسط دادرس علی البدل شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی صادر شده است.
در عین حال حضور یکی از بازجویان در دادگاه دوم و آخر، در تاریخ نهم اردیبهشت، به نام محمودرضا قاسمی به عنوان کارشناس دینی، سبب برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر فشار برخی نیروهای سپاه به قوه قضائیه برای صدور حکم محمدعلی طاهری شده است.
منبع خبر : سحام نیوز
http://sahamnews.org/2015/08/287755/
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر