۱۳۹۴-۰۵-۱۵

بهداشت معنوی یا سرطان معنوی؟4


محمودرضا قاسمی روحانی کارشناسی که کار خودش را نمی شناسد
حجت الاسلام ‫#‏محمودرضاقاسمی‬‬‬، استاد حوزه و دانشگاه، عضو هیات علمی موسسه ‫#‏بهداشت‌معنوی‬‬‬، از ‫#‏بازجو‬‬‬ های بند ‫#‏۲الف‬‬‬ زندان ‫#‏اوین‬‬‬ (بند امنیتی‫#‏اطلاعات‌سپاه‬‬‬ .)
دلیل حضور او در این دادگاه هنوز برای اذهان عمومی علامت سوال است. چرا که یک بازجو کارش را پیش از دادگاه به اتمام می رساند، نه اینکه تا آخرین لحظه مشغول تهمت زدن به متهم باشد.
کسی که ادعای تحقیق تخصصی در مورد ‫#‏عرفان‌حلقه‬‬‬ داشته و پایان نامه دکترایش را از آبشخور بازجویی اش مهیا کرده، اصطلاحات و الفاضی را در مورد عرفان حلقه در دادگاه به کار برده است، که نشان می دهد او هیچ مطالعه دقیقی روی مباحث عرفان حلقه نداشته است.
او که ادعای نقد تخصصی عرفان حلقه به طور آکادمیک دارد ، اطلاعاتش را به جای مطالعه متون کلاس ها به گفته خودش صرفا از «بررسی های میدانی» به دست آورده است.
فرادرمانی همان دعا نویسی و رمالی است؟
در حالی که فرادرمانی به عنوان یک طب مکمل علمی استوار بر نظریه و تجربه، در دانشگاه ارمنستان تدریس شده است، و تاثیراتش به تایید ۱۴ مجمع علمی معتبر دنیا رسیده، ‫#‏قاسمی‬‬‬ در دادگاه محمد علی طاهری اورا با دوستان رمالش مقایسه کرده و پرسیده: شخصی از دوستان ما بود که هرکه هر مشکلی داشت می امد پیشش دعا می نوشت و مشکلات مردم را حل می کرد، کارهای شما که انجام داده اید آیا کار یک عالم بزرگ بوده است؟
اتصال به روح بزرگ؟!
او در دادگاه گفته: در مورد «اتصال به روح بزرگ» توضیح دهید. کلمه ای که در کل ادبیات عرفان حلقه اثری از آن نیست.
شباهت جرم است یا تازگی یک مبحث؟
او گفته: «در یک بررسی میدانی بر روی ۱۵۰ نفر آسیب دیده نکاتی وجود دارد که گفتید هیچ جای دنیا سابقه نداشته. اما بحث هایی چون برون ریزی، بحث اتصال، بحث مسترها، بیمار، شعور کیهانی، روح بزرگ (احتمالا منظور ایشان بحث روح جمعی بوده است) و سایمنتولوژی در مکاتب دیگری هم مطرح شده.»
قاسمی در دادگاه گفته است:«بین این روش با انرژی درمانی ژاپنی شباهت هست. همچنین شباهت با یک فرقه ای در فرانسه وجود داشته که در این کشور محکوم می شود و فرار می کند. ونیز در یوگا هم شباهت های بنیادی با این روش وجود دارد.»
بالاخره نفهمیدیم شباهت جرم است یا تفاوت؟
آقای کارشناس؟ کدام کرسی آزاد اندیشی؟
در حالی با فعالیت های کمیته های علمی عرفان حلقه برخورد امنیتی شده است، جلوی دوره های مدون این مباحث در دانشگاه علوم پزشکی ایران گرفته شده و از انتشار نتایج پروپوزال های علمی این طب مکمل در بیمارستان ها جلوگیری شده است، آقای قاسمی گویی که در مدینه فاضله خیالی خود زندگی می کند، با نادیده گرفتن ارایه مباحث عرفان حلقه در مجامع علمی سایر کشورها، در این دادگاه از محمد علی طاهری پرسیده: اگر کارشما اندیشه است خوب بود در کرسی های آزاد اندیشی مطرح می شد-إنّ الشّیاطین لَیُوحونَ إلی أولیائِهِم- این اتصال رحمانی است یا غیر رحمانی باید مباحث بنیادینش حل می شد.»
او اینطور ادامه داد:« جای پیاده کردن فرضیه کف جامعه نیست، مراکز آکادمیک، حوزه ها و دانشگاهاست. در این نحوه درمان، شخص ضربه میخورد و دچار بیماری دیگری می شود.»
گفتنی است او از این دسته تهمت ها در مصاحبه های دیگرش هم کم نداشته است. مثلن: اعتقاد به ‫#‏تناسخ‬‬‬ و برگشتن به این دنیا به شکل موش و گربه و سگ را به این عرفان میبندد. مبحثی که صراحتا در عرفان حلقه رد می شود.
او در حالی به عنوان کارشناس نقد عرفان حلقه در دادگاه حضور پیدا کرده که کمترین اشرافی به مباحث آن ندارد.
محمد علی طاهری در روز دادگاه خطاب به او گفته است: ما رفتیم پروژه ای را شروع کردیم. صرف نظر از نمونه هایی که شما آورده اید روی پانصد هزار نفر تجربه شده، جمعیت آماری شما ناقص است. شما حاضرید دست روی قرآن بگذاریدو سوگند بخورید اگر دادگاه مرا محکوم کرد مسولیت وجدانی آنرا قبول کنید؟ اگر مرا اعدام کنند شما احساس عذاب وجدان نمی کنید؟ شهادت شما باید بر اساس عدالت باشد.
برای آزادی این اندیشمند در بند، که با دسیسه چینی راهی دادگاه محاکمه ی فساد فی الارض شده، به ما بپیوندید.
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر