۱۳۹۴-۰۵-۱۸

بیانیه وزارت امور خارجه امریکا درباره حکم اعدام محمد علی طاهری

بیانیه وزارت امور خارجه امریکا درباره حکم اعدام محمد علی طاهری
وزارت امور خارجه امریکا در واکنش به صدور حکم اعدام محمد علی طاهری بیانیه ای منتشر کرد و از حکومت ایران خواست حکم را لغو و برخورد با شاگردان وی را متوقف کند.
متن بیانیه وزارت امور خارجه امریکا به شرح زیر است:
ما عمیقا نگران گزارشهای رسیده هستیم که دادگاه انقلاب در ایران محمد علی طاهری، بینیانگذار یک جنبش معنوی، را به اتهام « فساد فی الارض » به اعدام محکوم کرده است. ما همچنین نگران تعدادی از پیروان این جنبش هستیم که بر اساس گزارشها، برای به اصطلاح جرائم مبهم مشابه به زندان محکوم شده اند. توانایی شهروندان برای بکار گرفتن حقوق آزادی دینی شان و حقوق بیانشان اصول اساسی حقوق بشر می باشد که در سراسر جهان شناخته شده اند و در قوانین بین المللی درج شده اند.
ما معتقدیم آقای طاهری، که از ماه اکتبر سال ۲۰۱۱ به اتهام « توهین به مقدسات اسلامی » در زندان اوین در سلول انفرادی زندانی بوده است، این حکم را در پاسخ به استفاده از حقوق آزادی ادیان و آزادی بیانش دریافت کرده است. محکوم کردن یک شهروند به مرگ بخاطر بکارگیری این آزادی ها نشانه نقض شدید حقوق آن شهروند می باشد.
ما از دولت ایران می خواهیم تا حکم اعدام آقای طاهری را لغو کرده و یک دادرسی کامل در اختیار وی قرار دهد و از آزادی عقیده و بیان برای شهروندانش حمایت کند.
منبع خبر :
http://www.state.gov/r/pa/prs/ps/2015/08/245826.htm
صفحه رسمي سايت سایمنتولوژی_فرادرمانی در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j
 #سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر