۱۳۹۴-۰۵-۲۶

حکم اعدام محمد علی طاهری هنوز به متهم ابلاغ نشده...؟

حکم اعدام محمد علی طاهری هنوز به متهم ابلاغ نشده...؟
در فاصله چند روز مانده به اجرای حکم:
حکم اعدام محمد علی طاهری هنوز به متهم ابلاغ نشده!
حکم اعدام محمد علی طاهری در حالی در شرف اجراست که فرصتی برای اعتراض به او داده نشده است.
این در حالی که قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با اعلام خبر صدور حکم بدوی اعدام برای محمد علی طاهری، از حق محفوظ متهم برای اعتراض به حکم در مهلت بیست روزه سخن گفته بود، اما با نزدیک شدن به پایان مهلت اعتراض، در نهایت تعجب هنوز حکمی به متهم ابلاغ نشده است تا فضایی برای اعتراض وجود داشته باشد.
حکم اعدام محمد علی طاهری، تا امروز فقط به وکیل ابلاغ شده است.
این در حالی است که در مورد چنین احکامی، این اعتراض و احیانا توبه شخص متهم است که برای نجات جان خود و خانواده اش، این فرصت را داشته باشد که به دادگاه تجدید نظر اعلام کند، اتهامات را بر فرض درست گرفته و با ابراز سوء تفاهم زا بودن اعتقاداتش اعلام کند حاضر است از ترویج آن ها دست بردارد.
این بدان معناست که دفاعیات محمد علی طاهری در اعتراض به حکم اعدام که دو صفحه از بیست و شش صفحه ی آن توسط وکیل رسانه ای شده است، هنوز در دادگاه تجدید نظر هیچ جای ابرازی برای آن وجود ندارد. این اقدام وکیل نیز کنایه ای آشکار به همین اتفاق است.
روال پرونده محمد علی طاهری، هر روز به نگرانی شدید خانواده، شاگردان او و فعالین حقوق بشر دامن می زند، چرا که نه تنها پروسه متهم ساختن او، بلکه پروسه اعلام حکم تا اجرای آن نیز، به طرز شگفت آوری مخدوش است.
مقامات ایران در حالی از حق محفوظ روال قانونی برای متهمان سخن می گویند، که در مورد محمد علی طاهری، خودشان در تیر آخر، در روزهایی که هر لحظه خطر اجرای حکم محمد علی طاهری می رود، با ابلاغ نکردن حکم به شخص متهم، سدی بر سر راه طی شدن روال قانونی اعتراض به حکم قرار داده اند.
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر