۱۳۹۴-۰۵-۱۳

بیانیه سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل استاد محمد علی طاهری

بیانیه سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل استاد محمد علی طاهری
در پاسخ به ابلاغ حکم اعدام ایشان
علیزاده طباطبایی در صفحه فیسبوک خود آورده است:
"بر اساس ماده 114 قانون مجازات اسلامی توبه قبل از اثبات جرم مسقط حد بوده و پس از اثبات ، دادگاه میتواند عفو مجرم را توسط رئیس قوه قضائیه از مقام رهبری خواستار شود ."

متن نوشته :

توضیحاتی در خصوص حکم صادره از دادگاه انقلاب برای آقای محمد علی طاهری
حکم آقای محمد علی طاهری مبنی بر اعدام مستند به ماده 286 قانون مجازات اسلامی به علت افساد وسیع در زمین توسط دادرس علی البدل شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی صادر و روز شنبه 10 مرداد به اینجانب ابلاغ گردید .
ماده 297 قانون آیین دادرسی کیفری مقرر میدارد در جرایم موجب مجازات سلب حیات جلسه رسیدگی در دادگاه انقلاب با حضور رئیس و دو مستشار تشکیل میشود ، اگرچه قانون فوق از اول تیر 94 اجرایی شد ولی با عنایت به اینکه در تاریخ اجرایی شدن هنوز دادنامه پرونده موکل صادر نشده بود ، انتظار می رفت این رسیدگی با توجه به حساسیت موضوع طبق ماده فوق صورت می گرفت .
آقای محمد علی طاهری در سال 1389 با حضور در کرسی آزاد اندیشی دانشگاه علوم پزشکی تهران نظریاتی را مطرح کرده و در همان دوره کتابهایی را با مجوز وزارت ارشاد دولت اصولگرای دهم منتشر کرده است . کلاسهای ایشان در موسسه بهشت یاس پنهان تشکیل گردیده که از جمله ی موسسین آن دو نفر از مقامات امنیتی وقت سردار علیپور و سردار جورکش بوده اند و ایشان به هیچ وجه تصور نمی کردند طرح این دیدگاهها باعث ایجاد حساسیت های امنیتی گردد . اقبال گسترده نسل جوان و تحصیل کرده به این دیدگاهها از یک طرف و تحرکات مشکوکی که توسط برخی رسانه های برون مرزی صورت گرفت از طرف دیگر ، حساسیت مقامات امنیتی را برانگیخت . ایشان در جلسه دادگاه صراحتا اعلام کرد : من منکر هیچ یک از ضروریات دین مبین اسلام و مذهب حقه ی جعفری نیستم و به کلیه مبانی اسلام اعتقاد راسخ داشته ، عامل به فرائض میباشم و اگر کارشناسان پرونده یا مراجع عظام دیدگاههای مرا انحرافی تشخیص داده اند ، هیچ اصراری بر آنها نداشته و رسما ابراز ندامت و اعلام توبه میکنم . و بر اساس ماده 114 قانون مجازات اسلامی توبه قبل از اثبات جرم مسقط حد بوده و پس از اثبات ، دادگاه میتواند عفو مجرم را توسط رئیس قوه قضائیه از مقام رهبری خواستار شود . همچنین اعلام آمادگی نمودند کلیه مسائل امنیتی افرادی که خود را طرفدار ایشان میدانند حل و فصل نموده و تحرکات کسانی که به نام طرفداری از ایشان مقابل دادگاه انقلاب و زندان اوین صورت گرفت را بی ارتباط با خود دانستند .
امیدواریم در مرجع تجدید نظر که دیوان عالی کشور می باشد ، موضوع با حضور 5 نفر قاضی عالی رتبه با دقت و حساسیت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد .

منبع خبر : سید محمود علیزاده طباطبایی
https://www.facebook.com/dr.alizadehtabatabaei/posts/1607751606173119
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر