۱۳۹۴-۰۵-۲۳

گفتگو با آذردخت طاهری، خواهر محمدعلی طاهری

گفتگو با آذردخت طاهری، خواهر محمدعلی طاهری
مبنای صدور حکم ارتداد محمدعلی طاهری، جزوات دستکاری شده توسط یکی ازشاگردان سابق او بوده است ....
آنچه پرونده محمد علی طاهری، اندیشمند ایرانی را، از یک موضوع غیر امنیتی تبدیل به بحرانی سیاسی و عقیدتی برای جمهوری اسلامی کرد، تهمت هایی است که توسط بازجویان پرونده، برگ به برگ به پرونده او اضافه شد، تا امروز محمد علی طاهری در آستانه خطر مرگ قرار بگیرد.
اما متاسفانه آنچه امروز مطرح است این است که این بستر توسط مهره هایی از داخل همین مجموعه برای بازجویان فراهم شد و این تحرکات تا همین امروز هم ادامه دارد، تا با پراکندن شایعه مرگ او اصطلاحا جاده صاف کن بازجویان برای اقناع افکار عمومی و عادی سازی مرگ او شود.
ریشه های بغرنج شدن وضعیت او و مجموعه عرفان حلقه در ایران، موضوعی است که در مصاحبه اخیر وکیل پرونده و خانواده محمد علی طاهری، با روز آنلاین به آن پرداخته شد.
خواهر محمدعلی طاهری: جزوات دستکاری شده توسط ‫#‏شهنازنیرومنش‬‬‬، مبنای حکم ارتداد قرار گرفت
‫#‏آذردختطاهری‬‬‬، خواهر محمدعلی طاهری روز پنج شنبه ۲۲ مرداد در مصاحبه با روز آنلاین گفت: متاسفانه یک خانمی است که از شاگردان برادرم بود که جزواتی را بیرون برده، ایشان قبل از بازداشت برادرم بیرون آمده. او جزوات را هم دستکاری و منتشر کرده. حالااین جزوات شده مبنای صدور ارتداد و حکم اعدام برای برادر من. تا جایی که برادرم در دفاعیه اش هم می گوید که یکی از شاگردان من که جلای وطن کرده در نوشته های من دست برده و آن نوشته های دست برده شده در اختیار سپاه قرار گرفته.
وی ادامه داد: همان جزوه جعلی و دستکاری شده را به ۳ تن از علما نشان دادند آقای مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و گرگانی و آنها بر مبنای همین فتوای ارتداد دادند.."
وکیل محمد علی طاهری: خانمی به اسم نیرومنش مرتب دامن می زند و امیدوار است که آقای طاهری اعدام شود
نقش این شاگرد اسبق محمد علی طاهری در بحرانی شدن وضعیت پرونده او موضوعی است محمود علیزاده طباطبایی نیز در گفت و گو با روز آنلاین به آن اشاره کرد: در خارج یک خانمی است که مرتب دامن می زند و امیدوار است که آقای طاهری اعدام شود و خودش جانشین ایشان شود.
وی ادامه داد: خانمی به اسم خانم نیرومنش که آقای طاهری به هیچ وجه تایید نمی کند و می گوید یک زمانی شاگرد من بوده ولی به هیچ وجه حرکات و رفتارش مورد قبول و مورد تایید آقای طاهری نیست.
او می گوید که شایعات منتشر شده درباره مرگ موکلش در زندان هم کذب است و موکلش در وضعیت روحی مناسبی امیدوار به نقض حکم اعدام از سوی دیوان عالی کشور است.
ضرورت هشیاری رسانه ها، فعالین حقوق بشر و خانواده بزرگ عرفان حلقه
اگر تا دیروز نا دانسته یا با تفکر اینکه موضوع اختلاف نظر و سلیقه اتفاقی طبیعی است، در مقابل تحرکات این چنینی که پرونده محمد علی طاهری را به انحراف کشانده است سکوت کردیم، شاید با روشنگری هایی که اخیرا اتفاق افتاده است، لازم است هم راستای تلاش و اعتراض مدنی برای نجات جان محمد علی طاهری، نسبت به شایعات و جریان های انحرافی که با ظاهری دلسوزانه، بستر مرگ محمد علی طاهری را فراهم می کنند هشیارتر باشیم.
کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری، کماکان، تمام تلاش های صادقانه تمام که از مسیر های مختلف حول قدم برداشتن برای آزادی او شکل گرفته است را ارج می نهد و امید دارد، با هشیاری رسانه ها، فعالین حقوق بشر و خانواده بزرگ عرفان حلقه، جریان های تخریبی و انحرافی بر آمده از دل این مجموعه، نتواند بیش از این پرونده محمد علی طاهری و سرونوشت این مجموعه را به بیراهه ببرد.

منبع خبر : کمپین نه به اعدام محمد علی طاهری‏
https://www.facebook.com/NoExecutionsMohammadAliTaheri/posts/453337484828314
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر