۱۳۹۴-۰۵-۲۶

انتشار نسخه دست نویس دو صفحه از دفاعیات محمد علی طاهری

انتشار نسخه دست نویس دو صفحه از دفاعیات محمد علی طاهری
دو صفحه از بیست و شش صفحه از دفاعیات محمد علی طاهری در دادگاه، توسط محمود علیزاده طباطبایی، وکیل پرونده منتشر شد.
شامگاه روزشنبه ۲۴ مرداد ماه، محمود علیزاده طباطبایی با انتشار دو صفحه دست نویس از دفاعیات محمد علی طاهری بر روی صفحه رسمی خود، نوشت: «امروز جهت مشورت برای لایحه تجدید نظر به ملاقات آقای طاهری رفتم . ایشان قصد داشت نامه ای برای وزیر اطلاعات ، رئیس قوه قضاییه و بازرسی بیت رهبری نوشته و با توضیح پرونده آمادگی خود را جهت حل و فصل مسائل امنیتی مربوط به عرفان حلقه اعلام نماید که متاسفانه کارشناس مربوطه کاغذ و قلم در اختیار ایشان قرار نداد.»
وی در ادامه نوشت: «رای پرونده به ایشان ابلاغ نشده و اجازه رونویسی از رای را هم ندادند . به هر حال زمان محدود ملاقات هم برای مطالعه کل رای کافی نبود و بیشتر در مورد تنظیم لایحه تجدید نظر همفکری کردیم و قرار شد نامه ها را با همکاری بقیه وکلای پرونده تنظیم و برای مقامات فوق ارسال کنیم . صراحتا تاکید داشتند حرفها همان است که در لایحه دستنویس به دادگاه داده اند . دو برگ از این لایحه ارسال میگردد ...»





بسمه تعالی

ریاست محترم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی
جناب آقای احمدزاده
با سلام و نثار دعای خیر
احتراماً، ضمن مردود دانستن و تکذیب کلیه اتهامات وارده (افساد فی الارض، توهین به مقدسات و ...) و موارد مطروحه در کیفرخواست ، به استحضار می رساند اینجانب شیعه اثنی عشری هستم ، با اعتقاد کامل و راسخ به دین مبین اسلام (اصول و فروع دین) ، کلام وحیانی قران ، نبوت پیامبر اکرم(ص) به عنوان خاتم الانبیاء ، ولایت ائمه معصومین علیه السلام و منجی عالم بشریت و ... بدینوسیله شهادتین خود را بر زبان جاری و در دل گواهی می دهم . از اینرو با توجه به آیه شریفه : «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِذَا ضَرَبْتُمْ فِي سَبِيلِ اللّهِ فَتَبَيَّنُواْ وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ أَلْقَى إِلَيْكُمُ السَّلاَمَ لَسْتَ مُؤْمِنًا تَبْتَغُونَ عَرَضَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فَعِندَ اللّهِ مَغَانِمُ كَثِيرَةٌ كَذَلِكَ كُنتُم مِّن قَبْلُ فَمَنَّ اللّهُ عَلَيْكُمْ فَتَبَيَّنُوا... ای کسانی که ایمان آورده اید ، هنگامی که در راه خدا گام بر می دارید پس به درستی تحقیق کنید و به کسی که اظهار اسلام می کند ، نگویید مومن نیستی که بخواهید بهره ناپایدار زندگی دنیا را بدست آورید و قبلا اینطور بودید و خداوند بر شما منت گذارد (که متحول شوید) پس بدرستی تحقیق کنید» ، همچنین با عنایت به فتوای مرجع محترم تقلید آیت الله العظمی سیستانی در بهمن ماه ۹۳ ، در خصوص قطعیت ارزش شهادتین در اثبات مسلمانی (علیرغم وجود هر گونه انحراف احتمالی ) ، انتظار دارم که در مسلمانی و شیعه بودن و ایمان من شک نشود و بدین وسیله خود را از همه افتراها و برچسب های دروغین انتساب به یهودیت ، مسیحیت ، بهائیت ، وهابیت ، بودیسم ، هیومنیسم( اومانیسم) ، شیطان پرستی و ... توهین به قرآن و ائمه علیهم السلام و... قبول نداشتن ائمه علیهم السلام ، زیارت اماکن متبرکه ، معاد جسمانی ، منع عبادات ظاهری ، حجاب و... ، اتصال به روح القدس و لوح محفوظ و ... ، عضویت در سازمان چریک های فدائی خلق ایران ، دموکرات ، کومله و ... همچنین صدها تهمت ناروای دیگر مبرا میدانم (با استناد به کتب ، مقالات ، فیلم های کلاس های موسسه ، دانشگاه ها ، سمینارها و ... همچنین وجود ده ها هزار نفر از شاگردانم بعنوان شاهد مبنی بر پوچ و کذب بودن این تهمت ها و ... ) و بطور قطع با گذشت زمان حقیقت آشکار خواهد شد. اما اگر هم قصوری پیش آمده باشد، بطور حتم ندانسته و ناخواسته بوده است نه از روی غرض. با این وجود اگر هر گونه شبهه ای برای قاضی محترم وجود داشته باشد ، در مرحله اول آماده پاسخگویی، شفاف سازی و رفع ابهام از آنرا به هر نحو ممکن هستم و در مرحله بعد اگر در حقیقت اعتقاد این جانب نسبت به اسلام و شیعه کماکان شکی وجود داشته باشد، در پیشگاه خداوند متعال نسبت به هرگونه خطا و قصوری، توبه نموده و از درگاه او طلب استغفار می نمایم چراکه : «...لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا...» و از آنجایی که اینجانب دیگر هرگز تمایلی به ادامه فعالیت در زمینه عرفان حلقه نداشته و حاضر به فدا کردن مصالح خانوادگی خود نیستم و از طرف دیگر خواهان بروز مشکلات برای شاگردان و هواداران عرفان حلقه و خانواده های آنها (که منجر به دستگیری و حبس تعدادی از افراد به علت انجام تجمعات مسالمت آمیز در دفاع از حقوق تضییع شده اینجانب و رودررویی کارشناسان سازمان اطلاعات سپاه و مامورین امنیتی و انتظامی با آنها) نیز نمی باشم ؛ آمادگی خود را در جهت کمک به تعطیلی و توقف - فعالیت در زمینه عرفان حلقه به هر نحو ممکن اعلام می کنم .
از این رو با توجه به اینکه هرگز فرقه ای تشکیل نشده ، افسادی رخ نداده ، اختلالی پیش نیامده ، خسارت مالی و جانی به بار نیامده و ...عرفان حلقه بعنوان زیر مجموعه ای از عرفان اسلامی ، فعالیتی کوتاه مدت انجام داده و طب های مکمل ایرانی فرادرمانی و سایمنتولوژی زیرمجموعه های عرفان حلقه زیر نظر پزشکان و روانپزشکان روانشناسان، تحقیقات خود را به نتیجه رسانیده و هیچگونه اختلال و مداخله ای در امر دارو و درمان به وجود نیامده و هیچگونه شکایتی نیز وجود ندارد ، اینجانب نیز حاضر به پس گرفتن همه گفته ها ، نظریه ها و تعالیم خود هستم و... بنابراین ، خواهشمند است با صدور حکم برائت ، ضمن کمک به بازگشت اینجانب به کانون خانواده و جلوگیری از متلاشی شدن بیشتر آن ، زمینه حل و فصل مشکلات پیش آمده را که صرفاً ناشی از سوء تفاهم و سوء برداشت است فراهم و ضمن انجام کاری خداپسندانه ، از وارد شدن صدمات و لطمات مادی و معنوی به افراد و خانواده های زیادی ، جلوگیری به عمل آورید.
در ادامه به اطلاع حضرت عالی می رساند کلیه فعالیت های اینجانب در زمینه عرفان کیهانی حلقه با توجه به قانون اساسی و قوانین جاری مملکت و در چارچوب قانونی موسسه فرهنگی هنری عرفان کیهانی حلقه (دارای مجوز های رسمی از وزارت ارشاد ، شورای عالی مساجد با موضوع فعالیت " کلاس عرفان" و سازمان جوانان ریاست جمهوری ) ، ثبت در تشکل مردم نهاد NGO در وزارت کشور ، اخذ ایزوهای آموزشی بین المللی از کشورهای آلمان، سوییس، انگلستان و... اقدام به برگزاری کلاس های علنی در محل سالن موسسه نموده (همه کلاس ها فیلمبرداری شده است)و همچنین با انعقاد تفاهم نامه بین موسسه آموزشهای آزاد دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران، و دانشگاه طب سنتی ارمنستان، کلاس هایی را در زمینه طب های مکمل ایرانی فرادرمانی و سایمنتولوژی برگزار و گواهی نامه های قانونی دانشگاههای فوق نیز برای شرکت کنندگان صادر شده است. حدود ۸۰ درصد از افراد شرکت کننده در کلاس های موسسه دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و تعداد زیادی از آنها در زمره پزشکان، روانشناسان، روانپزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی، اساتید دانشگاه ها در رشته های مختلف محققین و علاقمندان با رشته های تحصیلی مختلف می باشند و بقیه افراد نیز به طور عمده کسانی بوده اند که به نحوی با دین پژوهی، عرفان و معرفت آشنایی داشته اند. همه متقاضیان به صورت کاملاً قانونی با پر کردن فرم، دادن عکس، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و پرداخت شهریه در کلاس های موسسه شرکت کرده اند و طبق گزارش های پایان دوره که می بایستی به موسسه ارائه می دادند، تقریباً صد در صد گزارش آنها حاکی از رضایت و ارتقاء وضعیت اعتقادی و علاقمندی بیشتر آنها نسبت به دین، بهبود وضع روحی و جسمی و رفتار با دیگران بوده است (لازم به ذکر است که در تاریخ ۲۹/۱/۸۹ همزمان با دستگیری من، حدود پنجاه هزار پایان نامه در دفتر موسسه موجود و تعداد زیادی نیز در شهرستانها آنها موجود بوده همین تعداد گزارش های پایان دوره بوده که همگی در بازرسی از موسسه و انبارهای آن ضبط شده است). این تحولات مثبت نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا توسط مربی های عرفان حلقه بوقوع پیوسته و آنچه که مسلم می باشد تاثیرات مثبت همه جانبه ای است که افراد به سهولت به آن دست یافته اند. این تعالیم عملی در چارچوب دین مبین اسلام اتفاق افتاده و عرفان حلقه به عنوان شاخه ای از عرفان اسلامی توانسته در مدت کوتاهی ار استقبال عمومی چه در ایران و چه سایر نقاط دنیا برخوردار شود و علت چنین موفقیتی فقط در ارائه خدمات آموزشی موثر و مفید در زمینه عرفان نظری و عملی اسلامی بوده است.
• لازم به ذکر است که عرفان حلقه، شعور و هوشمندی حاکم بر جهان هستی را به طور نظری و عملی ثابت نموده، از این طریق، وجود صاحب این هوشمندی یعنی خداوند را به اثبات می رساند و در واقع این عرفان منجر به «خداشناسی عملی» می گردد (اصل ۱۲ عرفان حلقه). در این عرفان، اعتقادات افراد به دو بخش زیربنا (اصول دین) و روبنا (فروع دین) تقسیم و روبنا را که شامل دستورالعمل های ادیان و مذاهب و تعاریف و راههای مختلف رسیدن انسان به تعالی می باشد فقط در مورد مذهب شیعه اثنی عشری مورد توجه قرار داده و با روبنای سایر ادیان الهی مداخله ای ندارد و پیروان سایر آیین ها را نیز دعوت به خداشناسی نظری و عملی می نماید (حدود هفتاد مقاله چاپ شده اینجانب در روزنامه ها در مورد نماز، روز، حج، عاشورا، امام عصر(عج)، قدر و قدیر و ... در رابطه با مذهب تشیع می باشد) و این فرصتی در حاشیه و به طور غیرمستقیم برای آنها فراهم میکند تا با دین مبین اسلام و مذهب تشیع آشنا شوند. به همین منظور در اصل ۴ عرفان حلقه برای دعوت همگان به خداشناسی عملی آورده شده که: «همه انسانها میتوانند در هوشمندی و شعور حاکم بر جهان هستی به توافق و اشتراک نظر رسیده، پس از آزمایش و اثبات آن، به صاحب این هوشمندی که خداوند می باشد، برسند تا این موضوع ، نقطه مشترک فکری بین انسانها شده و قدرت و تحکیم پیدا نماید. بنابراین، عامل مشترک فکری بین همه انسانها و یا به عبارت دیگر، زیربنای فکری همه انسانها، شعور حاکم بر جهان هستی و یا شعور الهی است. در این تفکر و بینش، این عامل مشترک، "شبکه شعور حاکم بر جهان هستی" نامیده می شود.»
• عرفان حلقه، ارتقای کیفی اجرای فرامین وحیانی را که در ارتباط با خدا حاصل میشود، سرلوحه قرار میدهد تا بتواند کلام نورانی قران را که می فرماید : «لَّيْسَ الْبِرَّ أَن تُوَلُّواْ وُجُوهَكُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَلَـكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ و... وَآتَى الْمَالَ عَلَى حُبِّهِ ذَوِي الْقُرْبَى و... - نیکی فقط آن نیست که روی به جانب مشرق و مغرب (قبله) کنید بلکه ایمان به خدا (قلبی و باطنی) و .... بوده و دادن مالی از روی دوستی با او به... می باشد» و یا سخنان حکمت آمیز ائمه علیهم السلام را تحقق بخشد برای مثال کلام امام هادی(ع) را که فرموده اند: «لَیسَتِ العِبادَةُ کَثرَةَ الصیّامِ وَ الصَّلوةِ وَ انَّما العِبادَةُ کَثرَةُ التَّفَکُّر فی أمر اللهِ» که به این موضوع بسیار مهم اشاره دارد که عبادت، زیادی برپایی نماز و روزه نیست و در اصل، عبادت زیادی تفکر در امر خداست و همچنین ساعتی تفکر بالاتر از هفتاد سال عبادت است و... در این رابطه عرفان حلقه ، نگاه تاکیدی ویژه ای به این امر مهم دارد تا در طی مراحل مختلف این ارتقای کیفی حاصل شود (به همین منظور یک ترم را به ارتقای انگیزه عبادات و یک ترم کامل هم در خصوص فلسفه و معرفت نماز اختصاص داشته است که البته در سم پاشی های به عمل آمده این موضوع کاملاً وارونه...
منبع خبر : صفحه وکیل
https://www.facebook.com/dr.alizadehtabatabaei
#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني در لاين
http://line.me/ti/p/@uqw4341j

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر