۱۳۹۴-۰۵-۱۵

بهداشت معنوی یا سرطان معنوی؟.


بهداشت معنوی یا سرطان معنوی؟.
حمید رضا مظاهری سیف:
"من جزو پدرسوخته های نظام جمهوری اسلامی نیستم!"
اگرچه برخورد امنیتی به یک مجموعه فرهنگی یا یک تفکر که عده زیادی به آن گرویده اند، در کشوری مثل ایران اتفاق عجیبی نیست، اما همانطور که در مطلب پیشین اشاره شد، نقش منافع شخصی عده ای را، به خصوص در مورد مجموعه عرفان حلقه، نمیتوان نادیده گرفت.
اگر امروز محمد علی طاهری، اندیشمند ایرانی در بند و در معرض خطر حکم اعدام است، بخشی از ماجرا، فارغ از سیاست های کلان نظام، مربوط به فرد یا افرادی است که از مجموعه ای صرفا فرهنگی، وجهه ای سیاسی و خطرناک به نظام ارایه داده اند.
آسیب شناسی این موضوع شاید بخشی از این علامت سوال بزرگ را در ذهن ما حل کند، که چرا تفکری که هیچ رنگ و بویی از سیاست ندارد، اینطور خطرناک به نظر رسیده.
تخریب سازماندهی شده وجهه عرفان حلقه
‫#‏حميدرضامظاهري‌سيف‬‬، متولد تهران ۱۳۵۷ در سال ۱۳۷۵ وارد حوزه علمیه قم شده است.
بنیان‌گذار و رئیس مؤسسة علمی – فرهنگی ‫#‏بهداشت‌معنوی‬‬ (با مأموریت آسیب‌شناسی جنبش‌های معنوی نوین) وبنیانگذار و عضو هئیت مدیره انجمن نجات از حلقه است.
نهادهایی که با ترتیب دادن جلسات مناظره و گردهمائى و همایش و نوشتن کتاب و ارسال خبرهای کذب به خبرگزاری ها در مورد عرفان حلقه، فلسفه وجودی خود را توجیه می کنند تا از قبل بودجه هنگفتی که بهشان اختصاص داده شده ارتزاق کنند.
گفتنی است برخی منابع خبر از بودجه۸۰ میلیارد تومانی این موسسه داده اند.
او البته همانطور که در رزومه سایت شخصی اش ذکرشد، ید طولایی در بنیان گذاشتن موسسه و بنیاد دارد، آنقدری که آدم نگران می شود با این همه تالیفات عرفانی و مذهبی، نکند در مورد متون او نیزبرای مراجع سوء تعبیر هایی رخ دهد. بالاخره حذف سرو ته یک جمله و ارایه دادن متنی ناقص که تناقض برانگیز باشد (روشی که او در معرفی آموزه های عرفان حلقه به مراجع در پیش گرفت)، ممکن است دامن هر کسی را بگیرد.
او حواشی شخصیتی جالبی هم دارد، کسانی که از نزدیک اورا دیده اند از اینکه یک روحانی با ابروهای برداشته شده و گریم همیشگی ببینند، تعجب می کنند.
حمید رضا ‫#‏مظاهری‌سیف‬‬: من جزو پدرسوخته های نظام جمهوری اسلامی نیستم!
اما شاه بیت تناقضات رویه این روحانی گرامی، هیچ کدام از این ها نیست، او در حاشیه یکی از مناظره های خود، که صوت و تصویر آن ثبت و ظبط شده و موجود است، صراحتا ولایت فقیه را رد می کند و میگوید: من نظام جمهوری اسلامی را تا اطلاع ثانوی قبول ندارم!...او در این گفت و گو با پدر سوخته خواندن مسوولین نظام، از نظام جمهوری اسلامی تبری جسته است.
حال سوال اینجاست، چطور کسی که این طور شفاف به نظام جمهوری اسلامی توهین می کند، چنین وجاهت و اعتباری پیدا کرده است که آزادانه فعالیت کند و بتواند در رسانه های رسمی نظام، عرفان حلقه را فرقه ضاله بنامد، و از آن طرف شخصی مثل محمد علی طاهری که هیچ رویه سیاسی یا توهینی نداشته است، امروز در خطر مرگ باشد؟
ادامه دارد...

#سايت_سايمنتولوژي_فرادرماني
#استاد_محمد_علي_طاهري
#انجمن_مستر_عرفان_کيهاني_حلقه
#سايت_خبري_عرفان_حلقه
#Mediaerfanekeihani
#erfanekeihani

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر