۱۳۹۵-۱۲-۱۴

پروژه تکراری نهادهای امنیتی برای تخریب محمدعلی طاهری

گروه خبري سايت
پروژه تکراری نهادهای امنیتی برای تخریب محمدعلی طاهری

شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در شامگاه نهم اسفندماه ۹۵ همزمان با برگزاری دادگاه مجدد «محمدعلی طاهری» بنیان‌گذار عرفان حلقه اقدام به پخش برنامه‌ای امنیتی برای تخریب وی کرد.



به گزارش #آمدنیوز، طراحان و گردانندگان اطلاعاتی و امنیتی این نمایش، که نقش منتقد، مستندساز و محقق را به خود گرفته بودند، برای تکمیل این سناریو، گروهی از عوامل را به عنوان آسیب دیده و شاکی عرفان حلقه به بازی گرفته بودند.

در این رابطه سوال اساسی این است که در چنین فضایی چرا هیچ امکانی برای موافقان عرفان حلقه و سایر رسانه‌های بی‌طرف و مستقل برای دفاع از محمدعلی طاهری وجود ندارد؟

از نظر کارشناسان مستقل حوزۀ دین و معرفت و کسانی که اندک آشنایی با این تفکر دارند، مطالب، پرسش‌ها و پاسخ‌های مطرح شده در این برنامه هیچ سنخیت و مصداقی با طب مکمل فرادرمانی، تشعشع دفاعی، جریان معرفتی عرفان حلقه و تفکرات بنیانگذار آن نداشته و سناریویی گزینشی بر اساس برداشت و تفسیر به رأی سوال‌کننده یا به عبارت بهتر اتهام زننده (قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران) است و تنها به منظور آماده سازی و سنجش واکنش افکار عمومی با هدف صدور و تحمیل حکم قضایی جدیدی برای محمدعلی طاهری است.

«عرفان حلقه و محمدعلی طاهری» اولین گروهی نیستند که به این شکل مورد هجمه، برخورد و آسیب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی قرار می‌گیرند. پیش‌تر نیز مستندهای متعدد امنیتی با سفارش نهادهای خاص برای تخریب وجهه گروه‌ها و افراد مختلف در دستور کار صداوسیما و رسانه‌های تصویری خبرگزاری‌های وابسته قرار داشته است.

با پرده‌برداری از پشت صحنه این نوع فیلم‌ها مشخص می‌شود مسؤلیت هزینه‌های تحمیلی و ظلم‌های صورت گرفته، متوجه مقامات امنیتی و قضایی‌ای است که یا آگاهانه دست در دست سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دارند و یا ناآگاهانه از آنان خط می‌گیرند.

لینک :

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر