۱۳۹۵-۱۲-۱۷

متن نامه اول خطاب به قاضی احمدزاده

گروه خبري سايت
متن نامه اول خطاب به قاضی احمدزاده
متن نامه اول خطاب به قاضی احمدزاده که در ماه‌های گذشته و طی مراجعه حضوری حدود دویست شاگرد محمدعلی طاهری به دفتر دکتر علیزاده طباطبایی قرائت شده و در نسخه‌های کاغذی تحویل وکیل شده بود. در طوماری پارچه‌ای، ذیل این نامه امضای بیش از سه هزار نفر از شاگردان محمدعلی طاهری نقش بسته است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی
با صلوات بر محمد و آل محمد و سلام و نثار دعای خیر
اینجانبان امضاءکنندگان ذیل این نامه به نمایندگی از شاگردان و دانش‌آموختگان عرفان‌حلقه و دو طب‌مکمل ایرانی فرادرمانی و سایمنتولوژی، بنیانگذاری شده توسط محمدعلی طاهری، با احترام به استحضار می‌رسانیم شش سال است که استاد و مجموعه عرفان‌حلقه تحت شدیدترین فشارها، تهمت‌ها، پرونده‌سازی‌های نادرست و به‌ناحق قرار دارد و تمامی تلاش‌های مسالمت‌آمیز استاد و شاگردان به بدترین اشکال خشونت‌آمیز و غیر اسلامی پاسخ داده شده.

اینجانبان اگر در دفاع از استادمان هر رفتار بدور از خشونتی اعم از مراجعه به بیوت مراجع معظم تقلید یا نهادها و ارگان‌های مسئول در نظام اسلامی یا ارسال شکواییه دادخواهی یا شرح حال نمودیم، ضمن اینکه مورد ضرب و شتم و اهانت و توهین قرار گرفتیم و به زندان افتاده و پرونده‌های امنیتی برایمان درست کردند، انگیزه و منظوری جز آزادی استادمان نداشته و نداریم.

عرفان‌حلقه بینشی صلح‌طلبانه و صالحانه است و ما نیز شاگردان این نگرش و بینشیم؛ نه فرقه‌ایم و نه نگرش‌های فرقه‌گرایانه داریم؛ مسلمانان شیعه‌ی ایرانی هستیم و یقینا اگر استادمان آزاد شوند که حق بدیهی ایشان است، مطمئن باشید انگیزه و دلیلی برای هیچ تجمعی باقی نخواهد ماند.

آنچه امروز ما را از زندگی طبیعی و عادی خارج کرده ظلم و زندانی است که استادمان به ناحق گرفتار آن هستند.

اینجانبان امضاءکنندگان ذیل متعهد هستیم در صورت آزادی استادمان در هیچ‌یک از اماکنی که به آنها مراجعه کردیم رجوع نکنیم جز برای قدردانی و سپاسگزاری

 با آرزوی توفیق الهی
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر