۱۳۹۵-۱۲-۱۷

رسوایی بازجویان ثاراله در آخرین جلسه دادگاه محمدعلی طاهری

گروه خبري سايت
رسوایی بازجویان ثاراله در آخرین جلسه دادگاه محمدعلی طاهری
گزارش ها از ایران حاکی از آن است امروز دوشنبه 16 اسفند 95 برابر با 6 مارس 2017 جلسه دادگاه دیگری برای محمدعلی طاهری ، بنیانگذار طب های مکمل فرادرمانی و سایمنتولوژی و مکتب عرفان حلقه برگزار شد.

برگزاری این جلسه در ادامه جلسه دوشنبه هفته گذشته صورت پذیرفت که به دلیل نبود مستندات کافی از سمت قرارگاه ثاراله به امروز موکل گردیده بود

این جلسه نیز همچون گذشته در سکوت رسانه های داخلی و در میان تدابیر شدید امنیتی ناشی از اعمال فشار و نفوذ ضابطان ثاراله، به صورت غیرعلنی و در غیاب مردم و خبرنگاران برگزار شد و حتی از حضور خانم زیبا محمدیان، همسر محمدعلی طاهری نیز ممانعت به عمل آمد.

جمعی از درمان شدگان از طب مکمل فرادرمانی با در دست داشتن مدارک پزشکی و  با مراجعه به دادگاه انقلاب قصد شهادت در دادگاه به نفع آقای طاهری را داشتند که به آنان نیز اجازه شهادت و حضور در دادگاه داده نشد.

در جلسه امروز نیزهمان کیفر خواست تکراری دادگاه 6 سال پیش قرائت گردید.

بازجویان ثاراله که قرار بود فایل های صوتی و تصویری کامل و بدون سانسور از محمدعلی طاهری را به عنوان مستند درجلسه امروزو در اثبات ادعاهای خود به دادگاه ارائه نمایند از این کار امتناع کرده و به جای آن به سبک برنامه حلقه شیطان پخش شده از کانالهای صدا و سیما، جملات  و فیلمهایی منقطع و بریده شده و بدون مقدمه و مؤخره از کلاسهای عرفان حلقه را تحویل قاضی دادند.

آقای طاهری با ایراد سخنانی کوتاه در دفاع از خود به این رویه اعتراض نمود و اعلام داشت حتی این فیلم های بریده شده هم هیچکدام متضمن اهانت و توهین به مقدسات نیست و مفاهیم ارتدادی در آنها وجود ندارد تا چه رسد به اینکه کسی بدون غرض و بی طرفانه فیلم کامل کلاس ها را مبنای بررسی و قضاوت قرار دهد.

 وکلای محمدعلی طاهری نیز با ارائه استنادات قرآنی و روائی از موکلشان دفاع کردند و جوابیه ای مستند  و لایحه دفاعیه خود را به دادگاه تقدیم کردند.

در ادامه بازجویان ثاراله با تکرار اتهامات 6 سال گذشته سعی داشتند جملاتی منقطع از کتابها و آثار آقای طاهری و برداشتهای شخصی خود را به عنوان ادله ارتداد و افساد به دادگاه بقبولاند، این بازجویان پیشتر نیز با فرض و سؤال های غلط ، برخی مراجع تقلید را فریب داده بودند و از آنان فتاوای جعلی بی نام و کلی مبنی بر ارتداد گرفته بودند و حتی این فتاوای قدیمی را در برنامه تلویزیونی پخش نموده و به دادگاه نیز ارائه داده بودند در حالی که با مراجعات و روشنگری شاگردان محمدعلی طاهری، مراجع مذکور فتاوای خود را پس گرفته و حتی تنی چند از مراجع، علما و کارشناسان دینی اعلام نمودند که کلیه آثار آقای طاهری را مطالعه نموده و در آن انحرافی مشاهده نکرده اند.

طرح دوباره ارتداد و افساد از سوی قرارگاه ثاراله سپاه در حالی صورت می گیرد که پس از تحمل یک دوره محکومیت پنج ساله، تبرئه کامل از این اتهامات و قرار منع تعقیب قضایی محمدعلی طاهری در تیرماه 95 از سوی دستگاه قضایی صادر گردیده است و این معلم معنوی بیش از یک سال پس از پایان مدت محکومیت خویش به طور فراقانونی و با لجاجت سپاه ثاراله، بدون هیچ حکمی در بازداشت و انفرادی به سر می برد.

شبکه 3 سیما در شامگاه 9 اسفند ماه  95 ونیز شبکه ۶ و کانال ماهواره ای ولایت در یک اقدام هماهنگ  با برگزاری دادگاه مجدد محمدعلی طاهری اقدام به پخش برنامه هایی برای توهین به بنیانگذار فرادرمانی و تخریب عرفان حلقه نمودند و گزارشهایی از تکرار این برنامه ها در امروز و روزهای آتی وجود دارد.

قرارگاه ثاراله سپاه در این برنامه ها با بازیگری مأموران خود به عنوان نجات یافته از حلقه و شاکی خصوصی و با دروغ گویی، اتهام زنی، صحنه‌پردازی و انتخاب گزینشی برخی از جملات و تصاویر محمد علی طاهری و ارائۀ مطالب کذب به عنوان مستند و مصاحبه‌ و پخش از تلویزیون، اقدام به عوام فریبی و درج و نشر مطالب سوء و خلاف واقعیت می کند تا به زعم خود مردم و مسؤلان و دستگاه قضایی را درباره صدور یک رأی قضایی دوباره برای بنیانگذار فرادرمانی آماده کند.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر