۱۳۹۵-۱۲-۱۷

فایل صوتی پیگیری یکی از شاگردان محمدعلی طاهری با مدیر روابط عمومی شبکه سه

گروه خبري سايت
فایل صوتی پیگیری یکی از شاگردان محمدعلی طاهری با مدیر روابط عمومی شبکه سه تلویزیون ایران درمورد پخش برنامه سراسر کذب «حلقه شیطان»
پیگیری‌های شاگردان محمدعلی طاهری در پی پخش برنامه جعلی از شبکه سه تلویزیون ایران
یکی از شاگردان «محمد علی طاهری» در جریان مراجعه به ساختمان شبکه سه سیما در خیابان جردن تهران، در یک گفتگوی تلفنی با مدیر روابط عمومی این شبکه، مراتب اعتراض خود نسبت به پخش مستند علیه محمد علی طاهری را به مسوولان این شبکه اعلام کرد.

این شهروند ایرانی روز یک‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۵، پس از مراجعه به ساختمان شبکه سه سیما، “پس از پیگیری‌های فراوان در لابی ساختمان شبکه سه با مدیر روابط عمومی این شبکه به صورت تلفنی گفتگو می‌کند.”

در فایل صوتی که توسط این بیننده معترض ضبط شده، صدای مدیر روابط عمومی به صورت کامل شنیده نمی‌شود چون گفتگو به صورت تلفنی صورت گرفته و “شهروند معترض موفق به دیدار رودررو با مسوول مربوطه نشده است.”

این شاگرد «محمد علی طاهری» درباره حقوق شهروندی خود به عنوان بیننده و همچنین از حقوق شهروندی «محمد علی طاهری» توضیح می‌دهد و مراتب اعتراض قانونی خود را به اطلاع مدیر روابط عمومی می‌رساند.

این شهروند معترض درباره دست‌های پشت پرده و نفوذ نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در پرونده محمد علی طاهری و همچنین تحمیل برنامه‌های غیرواقعی و پخش آنها در صدا و سیما روشنگری می‌کند.

این در حالی است که جلسه رسیدگی مجدد به پرونده قضائی «محمد علی طاهری» زندانی عقیدتی محبوس در زندان اوین، روز دوشنبه ۹ اسفندماه ۱۳۹۵، برگزار شد و یک روز پس از آن نیز مستندی بر علیه این زندانی عقیدتی و همچنین درباره آسیب‌های عرفان حلقه در جامعه، از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی پخش شد. “در مستند مذکور دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در تمام یک ساعت زمان فیلم، بارها اتهامات مطرح شده توسط ضابطین قضایی و نیروهای قرارگاه ثارالله را از زبان افراد مختلف بازگو کردند.”

پخش مستند «حلقه شیطان» اعتراضات گسترده‌ای در پی داشته است و همزمان اعتراضات جهانی شاگردان و هواداران محمد علی طاهری از سر گرفته شده است.

گفتنی است «محمود علیزاده طباطبایی» وکیل مدافع «محمد علی طاهری» از برگزاری جلسه رسیدگی مجدد در روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۵، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با ریاست قاضی «ماشاءالله احمدزاده» خبر داده است.

گفته شده “یک روز پس از برگزاری این دادگاه شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی قسمت دوم از مستند حلقه شیطان را در ساعت ۱۷:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۵، روی آنتن خواهد برد.”

لطفا کليک کنيد




منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر