۱۳۹۵-۱۲-۱۴

پخش فیلم تبلیغاتی علیه محمدعلی طاهری یک روز پس از دادگاهش از سوی صداوسیما

گروه خبري سايت
پخش فیلم تبلیغاتی علیه محمدعلی طاهری یک روز پس از دادگاهش از سوی صداوسیما
در تاریخ دهم اسفندماه 1395 و یک روز پس از برگزاری دادگاه محمدعلی طاهری، بنیانگذار عرفان حلقه در ایران، فیلم مستندی از شبکه سوم صداوسیما ایران پخش شد که در آن برخی از افراد با صورت های شطرنجی شده در مقابل دوربین تلویزیون خود را «آسیب دیده و نجات یافته از فرقه حلقه» معرفی کردند.

 آنها در طی این فیلم یکساعته گفتند که آقای طاهری مخالفت با دین اسلام را در کلاس هایش تبلیغ می کرده و باعث شده تا آنها از اسلام و خدا دور شوند. در بخش های دیگر این فیلم، فیلم های آرشیوی از محمدعلی طاهری در حال صحبت در کلاس‌ها و جلساتش پخش شد.  با این حال آقای طاهری در تصاویر پخش شده از این فیلم از مخالفت با دین اسلام حرفی نزده  و یا از رفتارهایش اظهار پشیمانی نکرده است. در واقع این فیلم مونتاژی از بخش های گزینش شدهی  صحبت‌های او در کلاس ها و مصاحبه های تک نفره با برخی از شاگردان او است. در برخی از صحنه‌های فیلم نیز به نظر می رسد که از بازجویی‌های او توسط ماموران وزارت اطلاعات استفاده شده است.

در بخشی از این فیلم یکی از زنان مصاحبه شونده گفت دخترش که در کلاس های عرفان حلقه شرکت کرده «درسخوان بوده، قرار بوده بعد از درسش معلم اروبیک شود و نماز هم می خوانده» اما بعد از کلاس ها تغییر کرده است و «دیگر نماز نخوانده است و برخی از افراد حاضر در این فیلم خواستار اعدام آقای طاهری شدند.

در حال حاضر با مطرح شدن مجدد اتهام افساد فی الارض که پیشتر که از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پخش این فیلم بر علیه آقای طاهری نگرانی‌ها را در مورد او افزایش داده است.

لینک : #ایران_وایر

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر