۱۳۹۵-۱۲-۱۸

دل‌نوشته‌ای از علی‌اکبر (سعید اردشیر) یکی از همراهان مجموعه

گروه خبري سايت
دل‌نوشته‌ای از علی‌اکبر (سعید اردشیر) یکی از همراهان مجموعه

به نام توانای مطلق که هستی از آن اوست

 با سلام و ارادت خدمت همه دوستان و بزرگواران

 طبق فرمایشات استاد عزیز که سال ها قبل اتفاقات جاری را به اطلاع ما رساندند. در نهایت، رسوایی عوامل منفی که همان اراذل و اوباش مزدور و مفت خوری هستند که در  جامعه  پرسه میزنند و حتی در خانواده معظم عرفان حلقه نفوذ کرده و با وقاحت تمام خودشان را از عوامل مثبت و کارا در مجموعه نشان میدهند نزدیک است. عواملی که با جمع آوری اطلاعات، فیلم و عکس و شناسایی افراد فعال و خالص مجموعه، که با ایثار و از جان گذشتگی تمام، در مقابل شیاطینی که با ترفندهای کثیف و غیر انسانی سعی در تخریب اصول معرفتی این مکتب خدا محور دارند ایستاده اند. مکتبی که هدفی جز ارتقای انسان به سمت کمال و شناخت معرفت های وجودی ندارد، و این اطلاعات را در اختیار مراکز حوزه های قدرت که مثل قارچ هر روز شاهد رویش جدید نوع فسیل تر و عقب مانده تر آن هستیم قرار میدهند. غافل از آنکه قدرت شعور الهی چگونه یک شبه کاخهای ظالمان را بر سرشان میکوبد و  ترفند های کثیف و افکار تولید و رفتارهای شنیعشان بی نتیجه خواهد بود، این ناآگاهان قصد دارند با باج خواهی از افرادی که در خدمت پیشبرد اهداف الهی هستند و باعث رشد و تعالی اندیشه های متعالی در جوامع بشری میشوند و در این راه از جان و مال و حیثیت خود میگذرند، آنان را وادار به توقف حرکت و ساکن شدن در واماندگی چند صد ساله ای که گرفتارش بودیم کنند.

و حال تمام برنامه ها و نقشه های نابخردان در حال پیوستن به زباله دان تاریخ است و بزودی ارادتمندان راه کمال، که بر پیمانشان استوار بودند، مزد اشتیاق خود را که همان رهاییست خواهند گرفت.

ضمن اشاره به فیلم سراسر دروغ و مجعول که توسط تهی مغزان و کذابان توسط سیمای ضد ایرانی، تهیه شده، نشان از عمق کینه توزی و غرض ورزی و خصومت افراد یا صنفی که خودشان را پرچمدار مکتب صلح و آشتی در جوامع بشری میدانند در مقابل حق دارد، یادآور میشوم که طبق فرمایشات استاد گرامی، دست های پشت پرده به زودی رو شده و نقاب از چهره ها خواهد افتاد.

حال میتوان از منظری دیگر به بررسی فیلم پخش شده پرداخت.
این فیلم برای ما حاوی پیامی از استاد عزیزمان بود. پیامی که بیان میکرد که رحمانیت الهی وارد فاز جدیدی شده است...

جلوگیری از حرکت شبکه مثبت با قوه قهریه محکوم به شکست است زیرا حرکت به سمت تعالی هرگز متوقف نشده و هیچکس توانایی مقابله با شعور الهی و متوقف کردن این حرکت را نداشته و نخواهد داشت و از هر سدی عبور خواهد کرد.
باشد تا کور دلانی که حقیقت خلقت را برنمی تابند به خود آمده و از درگاه الهی طلب عفو و مغفرت نمایند و ایمان خود نسبت به شعور الهی را مستحکم نمایند.
 
علی‌اکبر (#سعید_اردشیر)
منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر