۱۳۹۵-۱۲-۲۰

سخنرانی خانم سهیلا هادی پور در ۳۴مین نشست شورای حقوق بشر

گروه خبري سايت
سخنرانی خانم سهیلا هادی پور در ۳۴مین نشست شورای حقوق بشر
روز ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ نشست جانبی ۳۴مین جلسه «شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد» با عنوان «تبعیض و فشارهای مذهبی در نظام جمهوری اسلامی ایران» در شهر ژنو سوئیس با مدیریت دکتر حسن نایب هاشم از سازمان حقوق بشری «سودویند» برگزار شد  و مطرح کردن فساد قوه قضاییه ایران و پرونده زندانیانی از جمله محمدعلی طاهری.

در این نشست نیما حسابیان به عنوان نماینده نوکیشان مسیحی ،رضا امیری نماینده هموطنان اهل تسنن ، سیمین فهندژ نماینده هموطنان بهایی در سازمان ملل متحد، شعله زمینی محقق در امور زنان و تبعیضهای مذهبی و سهیلا هادیپور نماینده انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر شرکت داشتند.

رضا امیری، سیمین فهندژ و نیما حسابیان گزارشهای خود را در ارتباط با نقض مستمر حقوق هموطنان اهل تسنن، بهایی و نوکیشان مسیحی در ایران ارائه کردند.

شعله زمینی به شرایط وخیم زنان زیر سلطه آپارتایت مذهبی در ایران پرداخت و تبعیضهایی را که به واسطه عقایدشان بر آنها تحمیل میشود، مورد بررسی قرار داد.

سپس سهیلا هادیپور نماینده «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر»، گزارش خود را که به «وضعیت اسفبار قوه قضاییه و افشاگریهایی که در طول یک سال گذشته در ارتباط با فساد این قوه صورت گرفته است»، اختصاص داشت، ارائه کرد.

سهیلا هادیپور در گزارش خود نقض حقوق زندانیانی چون آرش صادقی ، نرگس محمدی، آیت الله نکونام ، محمد علی طاهری و سایر زندانیان سیاسی توسط قوه قضاییه را مطرح کرد.

سهیلا هادیپور انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری و برخورد با شیخ احمد منتظری منتشر کننده این سند را به عنوان برگ دیگری از بیدادگری قوه قضاییه ایران در گزارش خود مورد بررسی قرار داد.

در بخش دیگری برخورد قوه قضاییه با قاری متجاوز قرآن، «سعید طوسی» و واریز بیت المال و اموال قوه قضاییه به ۶۳ حساب شخصی ریاست این قوه را نمونه دیگری از فساد گسترده نهادینه شده در سیستم قضایی ایران مطرح کرد و در پایان نتیجه گرفت که به گفته رئیس جمهور اگر نمک بگندد کار بسیار سخت خواهد شد و هم اکنون متاسفانه قوه قضاییه ایران مصداق نمک فاسد شده است.
 فارسی سخنرانی:


 انگلیسی سخنرانی:




منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر