۱۳۹۵-۱۲-۱۷

برگزاری دادگاه حجت الاسلام نجفی، با تلاش ثارالله برای دخالت در تصمیم قاضی!

گروه خبري سايت
برگزاری دادگاه حجت الاسلام نجفی، با تلاش ثارالله برای دخالت در تصمیم قاضی!
دادگاه تجدید نظر حکم حجت الاسلام مرتضی نجفی، از شاگردان محمد علی طاهری و از مربیان عرفان حلقه، روز شنبه ۱۴ اسفندماه، در شرایطی غیر عادی در شعبه ۲۱ تجدید نظر دادگاه انقلاب تهران با حضور دو قاضی و دو کارشناس(بازجو) برگزار شد.



جلسه مجدد دادگاه تجدید نظر حکم این روحانی که پیش از این به پنج سال حبس محکوم شده و حکم وی در دادگاه تجدید نظر پیشین تقلیل یافته بود، روز گذشته در حالی برگزار شد که به گفته یک منبع آگاه «ضابطان قرارگاه ثارالله به مدت نیم ساعت قبل از شروع رسمی جلسه و حضور وکیل و متهم در محضر دادگاه، با برگزاری جلسه ای خصوصی در شعبه 21 سعی در اعمال نفوذ در تصمیم دو قاضی این پرونده کردند!»

گفته شده، پس از رفتار خارج از عرف دو کارشناس پرونده با اسامی «اصلانی» (معاونت حقوقی قرارگاه ثارالله) و «رحیمی» (از بازجویان قرارگاه ثارالله) برای مذاکره خصوصی با دو قاضی شعبه 21، جلسه دادگاه تجدید نظر برگزار، اما نهایتا ادامه آن به وقت دیگری موکول شد. تاریخ جلسه بعدی این دادگاه تا این لحظه توسط قضات پرونده ابلاغ نشده است.

گفتنی است، مرتضی نجفی پیش از این به اتهام توهین به مقدسات و تحصیل مال نامشروع به 5 سال حبس و پرداخت جریمه نقدی محکوم شده بود، اما این حکم در دادگاه تجدید نظر، تقلیل یافته و پس از آن درخواست اعاده دادرسی این پرونده، در شعبه 33 دیوان عالی کشور به ریاست «محمد نیازی» پذیرفته شده و پرونده به دادگاه هم عرض ( شعبه ۲۱ تجدیدنظردادگاه انقلاب) ارجاع شده بود.

حجت الاسلام سید مرتضی حجت نجفی فرزند مرجع تقلید شیعه آیت الله حجت نجفی کوه کمره ای است که عهده دار تولیت مدرسه علمیه حجت قم بوده است. این مربی عرفان حلقه تحقیقات قرآنی و دینی فراوانی را در اثبات تطابق عرفان حلقه با قرآن و شریعت و عرفان اسلامی به انجام رسانده است.

منبع خبر : گروه خبري سايت   www.erfanekeihani.com
صفحه رسمي سايت سايمنتولوژي فرادرماني
www.instagram.com/ErfaneKeihani
www.erfanekeihani.picsart.com
www.line.me/ti/p/@uqw4341j
www.telegram.me/erfanekeihani
https://telegram.me/joinchat/AW_UpDvd-jq4wPTn2ydWBg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر